راه اندازی ۱۰ اداره کل نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات در واحدهای دانشگاه آزاد

رئیس مرکز نظارت، بازرسی، ارزیابی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی از راه اندازی ۱۰ اداره کل نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد مشهد، مراسم تکریم احمد متقی راد بازرس سابق استان خراسان شمالی و معارفه جواد عارف مدیرکل نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات منطقه 8 دانشگاه آزاد اسلامی استان های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی با حضور علی سروری مجد مشاور رئیس و رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان‌ها و عنایت ملکی تبار رئیس مرکز نظارت، بازرسی، ارزیابی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی در واحد مشهد برگزار شد.

ملکی تبار در این مراسم گفت: نظارت بر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی پیش از این به‌ صورت غیرمتمرکز و از طریق ادارات بازرسی و رسیدگی به شکایات استان‌ها انجام می‌شد.

وی با بیان اینکه براساس مصوبه کمسیون دائمی هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی، ساختار این مرکز به‌ صورت منطقه‌ای شده، اظهار داشت: واحدهای نظارت مالی، نظارت و ارزیابی آموزشی، پژوهشی و دانشجویی، بازرسی و رسیدگی به شکایات و ارزیابی عملکرد از ادارات زیرمجموعه هر اداره کل منطقه‌ای خواهد بود.

ملکی تبار ادامه داد: در این ساختار، قرار است در کل کشور ۱۰ اداره کل نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات منطقه‌ای تشکیل شود که حیطه نظارتی هر اداره کل مشتمل بر سه استان خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: در نخستین گام این طرح، دفتر منطقه‌ای مرکز نظارت دانشگاه آزاد اسلامی منطقه 8 در مشهد مقدس و استان خراسان رضوی افتتاح می شود که پیگیری امور مرتبط را در سه استان خراسان شمالی، رضوی و جنوبی بر عهده دارد.

سروری مجد مشاور رئیس و رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان ها نیز در این مراسم شروع به کار این مرکز با استان خراسان رضوی و در مشهد مقدس را مبارک خواند و گفت: البته این مسئولیت بسیار خطیر و حساسی است که از یک طرف با حق الناس و از طرف دیگر با بیت المال در ارتباط است و پاسداری و حفاظت زیادی را می طلبد که بازرسان این مسئولیت سنگین را به دوش دارند.

در ادامه این نشست، هر یک از معاونت های مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و پاسخگویی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی به ارائه ساختار جدید این مرکز و مأموریت های پیش رو و دبیران هیأت امنای سه استان خراسان رضوی، شمالی و جنوبی نیز به بیان نظرات و پیشنهادها خود پرداختند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1027752

وب گردی

وب گردی