اهدای بسته‌های فرهنگی به دانشجویان جدیدالورود واحد کرج

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج بر به کارگیری تمام ظرفیت های بسیج در استقبال از دانشجویان جدید تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از کرج، حجت الاسلام ابراهیم اکبری معاون فرهنگی و دانشجویی در جلسه فرهنگی با روسای دانشکده های دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج از بسیج همه ظرفیت های فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در استقبال از ترم تحصیلی جدید خبر داد.

در این جلسه که با حضور روسای دانشکده ها و اعضای این شورای فرهنگی در دفتر معاونت فرهنگی و دانشجویی واحد کرج برگزار شد؛ حجت الاسلام ابراهیم اکبری ضمن تسلیت و تعزیت ایام حزن و اندوه آل الله بر لزوم تاسی و تمسک به سیره اهل بیت علیهم السلام به ویژه امام حسین(ع) اشاره و خاطرنشان کرد: مادامی که مسیر انقلاب اسلامی بر محور آرمان‌های امام و فلسفه نهضت عاشورا مدیریت شود؛ در تمام عرصه ها به ویژه در میدان نهادینه شدن ارزش های دینی و انقلابی در جامعه موفق خواهیم شد.

وی در ادامه با اشاره به شروع سال تحصیلی جدید، بر بسیج همه ی ظرفیت های فرهنگی تاکید نموده و خاطرنشان کرد: اهتمام و جدیت روسای دانشکده ها در هرچه باشکوه برگزار شدن برنامه های ترم تحصیلی به ویژه استقبال از دانشجویان جدید الورود، در ایجاد انگیزه و نشاط فرهنگی در دانشگاه تاثیرگذار خواهد بود.

اکبری افزود: باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که دانشجوی جدید الورود و دیگر دانشجویان از اینکه در فضای دانشگاه هستند احساس شادابی و بالندگی کنند و در این راستا با برنامه ریزی های صورت گرفته برای دانشجویان جدید الورود در سطح هر دانشکده گردهمایی هایی باشکوه با حضور رئیس و مسئولان دانشکده برگزار گردد.

از دیگر برنامه های پیشنهادی در این شورا تهیه و اهدای بسته های فرهنگی شامل کتاب و دیگر ملزومات فرهنگی به دانشجویان جدید دانشگاه بود.

همچنین در ادامه جلسه روسای دانشکده ها برنامه ها و پیشنهادات خود را در خصوص برنامه های استقبال از ترم تحصیلی جدید اعلام و در این زمینه مطرح نمودند که پس از بحث و تبادل نظر، در خصوص پیاده سازی آیین نامه شئون فرهنگی و رفتاری دانشجویان در سطح دانشگاه و مراحل اجرای آن در سطح دانشکده ها راهکارهایی اتخاد شد.

کد خبر: 1027757

وب گردی

وب گردی