مدیرکل پژوهشکده‌ها و مراکز تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد

رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر عبداله محمدی را به عنوان مدیر کل پژوهشکده ها و مراکز تحقیقاتی منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، بابک نگاهداری رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی، با صدور حکمی «عبداله محمدی» را به عنوان مدیر کل پژوهشکده ها و مراکز تحقیقاتی منصوب کرد.

در متن حکم رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آمده است: با عنایت به سوابق ارزنده علمی و مدیریتی جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان "مدیر کل پژوهشکده ها و مراکز تحقیقاتی" در پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب می شوید. امید است با رعایت تقوای الهی و بهره گیری شایسته از توانمندی های سرمایه های انسانی دانشگاه، تمامی توان و تلاش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه نمایید.

نگاهداری در جلسه معارفه محمدی در پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه تاکید کرد: از جنابعالی انتظار می رود با بهره گیری از ظرفیت های مادی و معنوی دانشگاه در جهت توسعه پژوهشکده ها و مراکز تحقیقاتی دانشگاه، توسعه برنامه های درآمدزایی پروژه های پژوهشکده ها و مراکز تحقیقاتی دانشگاه و نظارت و رتبه بندی پژوهشکده ها و مراکز تحقیقاتی دانشگاه اهتمام ورزید.

از جمله سوابق علمی و پژوهشی محمدی دانشیار پایه 16 دانشگاه آزاد اسلامی، چاپ بیش از 45 مقاله چاپ شده علمی-پژوهشی، علمی-ترویجی و ISI، ارائه بیش از 45 مقاله در همایش های داخلی و خارجی و راهنمایی و مشاوره بیش از 70 دانشجوی تحصیلات تکمیلی، مدیریت گروه، معاونت دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی واحد کرج، ریاست دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی واحد کرج، معاونت اداره کل توسعه فناوری و ارتباط با صنعت (از سال 93 تاکنون) و عضویت در کمیته ها و شوراهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1027758

وب گردی

وب گردی