تبیین سیاست‌ها و برنامه‌ها در نشست معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تشریح برنامه‌ها و تبیین سیاست‌های معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در سال جدید، هدف اصلی برگزاری سومین نشست سالانه معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، سومین نشست سراسری معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز با حضور دکتر علی‌اکبر ولایتی رئیس هیأت موسس و هیأت امنا دانشگاه و دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در سالن همایش کتابخانه دکتر حبیبی برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در این نشست گفت: خدا را شاکریم که در آستانه سال تحصیلی 99-98 توفیق حضور در محضر اساتید گرانقدر و معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور را داریم.

وی با قدردانی از حضور دکتر ولایتی در نشست سراسری معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، اظهار داشت: همه ما باید سیاست‌های کلان و کلی ایشان در حوزه فرهنگی و دانشجویی را مدنظر قرار دهیم و به آنها توجه ویژه داشته باشیم. این سیاست‌ها، چراغ روشن مسیر پیش روی ما در معاونت فرهنگی و دانشجویی است.

دکتر کلانتری، تشریح برنامه‌ها و تبیین سیاست‌های معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در سال جدید را هدف اصلی برگزاری سومین نشست سالانه معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه عنوان کرد و افزود: برای ورود به سال تحصیلی جدید باید برنامه‌ها، اولویت‌ها و اقدامات اساسی در معاونت فرهنگی و دانشجویی را بدانیم، در غیر این صورت قطعاً نمی‌توانیم وظیفه خطیر خود را به درستی و شایستگی انجام دهیم. باید با انسجام، برنامه‌ریزی و دقت عمل پیش برویم.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: تقارن آغاز سال تحصیلی جدید با ماه محرم، ظرفیت ارزشمند و بسیار مؤثری ایجاد کرده که باید از این ظرفیت به نحو احسن و مطلوب استفاده کنیم.

وی در پایان گفت: سومین نشست سالانه معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی به اهداف ارزشمند خود دست یابد و جلسه پر خیر و برکتی برای معاونان فرهنگی و دانشجویی واحدها باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1027797

وب گردی

وب گردی