جلسه ستاد استقبال از دانشجویان ورودی جدید در واحد کرمانشاه برگزار شد

نخستین جلسه ستاد استقبال از دانشجویان ورودی جدید، امروز در محل دفتر معاون دانشجویی و فرهنگی برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، با حضور حجت الاسلام والمسلمین مرتضی جلیلی نماینده نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه، معاونان و مدیران کل واحد کرمانشاه و روسای دانشکده ها، نخستین جلسه ستاد استقبال از دانشجویان ورودی جدید، امروز در محل دفتر معاون دانشجویی و فرهنگی برگزار شد.

در این جلسه ضمن تاکید بر اهمیت هماهنگ شدن تمامی حوزه ها جهت برگزاری جلسه استقبال و توجیه دانشجویان ورودی جدید مهمترین برنامه ها و وظایف حوزه ها تشریح شد.

از برنامه های مصوب در این ستاد سخنرانی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان و آشنا سازی دانشجویان با مهمترین برنامه های فرهنگی و اخلاقی در دانشگاه، برگزاری اردوی توجیهی یک روزه، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای واحد کرمانشاه طی 30 سال تلاش و فعالیت این دانشگاه، دیدار دانشجویان با معاونان، مدیران و روسای دانشکده ها است.

همچنین تور گردشگری در دانشگاه و بازدید دانشجویان از امکانات آموزشی، پژوهشی ، آزمایشگاهی و کارگاهی ، امکانات رفاهی و و رزشی از برنامه های مصوب این ستاد بود.

لازم به ذکر است دیدار با خانواده های دانشجویان ورودی جدید به صورت جداگانه و پذیرایی دانشجویان به صرف میان وعده و ناهار نیز به تصویب اعضاء رسید.

انتهای پیام /

کد خبر: 1027844

وب گردی

وب گردی