تخصیص بودجه لازم برای احداث تصفیه‌خانه لواسان

استاندار تهران از تخصیص بودجه لازم برای احداث تصفیه‌خانه لواسان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز ، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران گفت: تا پایان مهرماه جلسه ای با حضور نمایندگان مجلس با محوریت طرح مطالبات نمایندگان برگزار می کنیم. استان تهران بعد از سیستان و بلوچستان دومین استان کشور است که بیشترین آمار محرومین از تحصیل را داراست.
وی ادامه داد: تبصره 19 که گامی صحیح در برون سپاری است و بیانگر عزم جدی دولت و مجلس در این خصوص است اما باید در واگذاری برخی پروژه ها باید دقت بیشتری شود.
محسنی بندپی به مشکلات راه های شهرستان شمیرانات اشاره کرده گفت: جاده و راه در استان تهران به ویژه در شمیرانات بعنوان یکی از اولویت های اصلی است.
استاندار تهران گفت: آبخیزداری بعنوان اولویت اصلی استان تهران برای پیشگیری از سیل در شمیرانات به طور خاص دنبال خواهد شد.
وی گفت: طرح کاداستر اراضی در شمیرانات اقدامی پیشگیرانه برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز است.
محسنی بندپی یاد آور شد: بازنگری طرح های هادی روستایی در شمیرانات تا پایان سال 99 باید به پایان برسد،ساماندهی حریم رودخانه های استان تهران بویژه جاجرود در شمیرانات تا پایان سال 99 صورت خواهد گرفت.
وی گفت: تفکیک حرایم شهری و روستایی در شمیرانات باید تاپایان سال 98 به اتمام برسد، اطلس گردشگری شمیرانات به عنوان پیشران توسعه این صنعت شهرستان شمیرانات است تا پایان سال 98 تدوین شود.
استاندار تهران یادآور شد: برای جبران عقب ماندگی تاریخی استان تهران در کمبود سرانه های آموزشی نیازمند اطلاع رسانی دقیق هستیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1027874

وب گردی

وب گردی