امضای قرار داد همکاری در حوزه پهباد به ارزش 200 میلیارد تومان

دبیرکارگروه پهپادهای غیرنظامی کشور و دبیر برگزاری رویداد ارائه فناوری‌های کشور در حوزه فناوری‌های مرتبط با پهپادها گفت: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته در این رویداد ۲۰۰ میلیارد تومان قرارداد همکاری امضا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری ایسکانیوز، حامد سعیدی دبیرکارگروه پهپادهای غیرنظامی کشور و دبیر برگزاری رویداد ارائه فناوری های کشور در حوزه فناوری های مرتبط با پهپادها، در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه برخی از این فناوران در حوزه تولید، طراحی و ارائه خدمات فعالیت می کنند، اظهار کرد: محصولات جدیدی در این نمایشگاه ارایه شدند که پنج محصول به مرحله رونمایی رسیدند. در این نمایشگاه بیش از پنجاه شرکت و موسسه ارزیابی شده فناور حضور داشتند.

سعیدی با اشاره به تعاملات ارزنده میان عرضه کنندگان فناوری و متقاضیان در این رویداد، گفت: پیش بینی کرده ایم که حدود 100 میلیارد تومانی برای‌ پهپادهای کشاورزی و سنجشی قرارداد همکاری منعقد شود. همچنین 50 میلیارد تومان در حوزه خدمات بازاری، سمپاشی و نقشه برداری و حدود 50 میلیارد در زمینه خدمات مربوط به مجموعه های زنجیره تامین قرارداد منعقد خواهد شد.

وی ادامه داد: در مجموع حدود 200 میلیارد فعالیت احصا شده است.

دبیرکارگروه پهپادهای غیرنظامی کشور با تاکید بر ضرورت سرعت توسعه پهپادها گفت: در حال حاضر علاوه بر نیاز، تولیدکننده و سرمایه گذار هم وجود دارد از این‌رو به جای پروسه پنج ساله درصدد هستیم با چنین رویدادهایی زمان کوتاه تری به مرحله تجاری سازی برسند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1027886

وب گردی

وب گردی