کشف ۵۰۰ میلیونی کالای قاچاق در پایتخت

فرمانده یگان انتظامی پلیس مترو پایتخت از کشف کالای قاچاق در یک دستگاه خودروی وانت به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ علی راقی گفت: ساعت ۲۲ شب گذشته 26 شهریورماه ماموران انتظامی پلیس مترو هنگام گشت زنی در محدوده مترو ، متوجه می شوند که راننده یک دستگاه خودروی وانت به همراه ۲ مرد دیگر در حال پیاده کرده تعدادی کارتن های بسته بندی شده به کنار پیاده رو هستند.

وی با اشاره به اینکه عوامل انتظامی پلیس مترو برای بررسی موضوع به خودرو و افراد حاضر در محل نزدیک می شدند، گفت: به محض اینکه متهمان حضور ماموران را در نزدیکی خود مشاهده می کنند، راننده خودرو به همراه فرد دیگری که در حال تخلیه بار بود، سوار بر خودرو وانت شده و از محل گریختند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه راننده و فرد متواری کارتن های کنار خیابان را رها کرده و از محل متواری شدند،گفت: در این عملیات متهم سوم دستگیر و در بازرسی از کارتن ها مشخص شد، کارتن ها حاوی لوازم آرایشی می باشد.

فرمانده یگان انتظامی پلیس مترو با اشاره اینکه تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت که کالاها به صورت قاچاق وارد کشور شده و فاقه فاکتور و مدارک گمرکی است، خاطر نشان کرد: اموال کشف شده شامل ۳۸ کارتن حاوی ۷ هزار و ۲۹۶ قلم لوازم آرایشی است.

وی افزود: کارشناسان ارزش ریالی این کالاها را ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

سرهنگ راقی در پایان گفت: با اعتراف متهم به جرم خود مبنی بر خرید و فروش کالای قاچاق، متهم به همراه اموال کشف شده، برای سیر مراحل قانونی و تکمیل تحقیقات پلیسی در اختیار کارکنان کلانتری شهر ری قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1027919

وب گردی

وب گردی