هفتمین ماراتون برنامه نویسی تلفن همراه کشور در دانشگاه صنعتی شریف آغاز شد

هفتمین ماراتون برنامه نویسی تلفن همراه کشور از صبح امروز پنج شنبه ۲۸ شهریور آغاز و تا ۳۰ شهریورماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، هدف اصلی برگزاری هفتمین ماراتون برنامه نویسی تلفن همراه کشور، شناسایی تیم‌های برنامه نویسی برجسته کشور، شناسایی ایده‌های بکر و خلاقانه و ورود این تیم‌ها به بازار کار است.

این رویداد از معتبرترین مسابقات برنامه نویسی تلفن همراه کشور است و از سال ۱۳۹۲ تا کنون ۶ دوره این مسابقات در سطح کشور برگزار شده و تیم‌های برنامه نویسی متعددی را وارد بازار کار کرده است.

در هفتمین ماراتون برنامه نویسی تلفن همراه کشور، تیم‌هایی از قبیل برنامه نویس، گرافیست و ایده پرداز با حضور حدود ۲۶۰ برنامه نویس در قالب تیم های ۲ تا ۴ نفره، ۴۸ ساعت فرصت دارند تا نسخه اولیه یک برنامه کاربردی تلفن همراه را طی یک سری قوانین و مقرات خاص طراحی و پیاده سازی کرده و به تیم داوری تحویل دهند.

در کل این مدت تیم ها در محل برگزاری رویداد قرنطینه هستند و تیم‌های داوری و مشاور به صورت کامل بر نحوه عملکرد تیم ها نظارت می‌کنند. در انتها تیم‌های برتر با نظر داورها به مرحله نهایی راه پیدا می‌کنند و فرصت دارند تا مجددا برنامه خود را برای داوران ارائه دهند.

گفتنی است هفتمین ماراتون برنامه نویسی تلفن همراه کشور از صبح امروز پنج شنبه ۲۸ شهریور آغاز و تا ۳۰ شهریورماه ادامه خواهد داشت. برترین های این دوره در روز شنبه ۳۰ شهریورماه در مراسم اختتامیه معرفی و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1027968

وب گردی

وب گردی