ویژه برنامه‌ آغاز سال تحصیلی  در دانشگاه شریف برگزار می‌شود

دانشگاه صنعتی شریف طبق روال هر ساله، ویژه برنامه‌های متنوعی را در روز دوم مهرماه برای دانشجویان جدید و خانواده‌هایشان در نظر گرفته است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه شریف، معاونت فرهنگی دانشگاه صنعتی شریف با تشکیل ستاد استقبال از ورودی‌های جدید و به منظور آشنایی آنها با دانشگاه، دانشکده‌ها، رشته‌ها و اساتید خود، برنامه‌های متنوعی چون «ویژه برنامه خانواده‌ها»، «شریف سلام» و «اردوی استان98» را تدارک دیده است.

سه شنبه دوم مهرماه سال جاری، برنامه «شریف‌گردی» برای خانواده‌ها برگزار می‌شود و هر یک از دانشکده‌ها و مراکز مهم دانشگاه، مسئولیت ارائه محتوای معرفی فعالیت‌ها و کلیات مربوط به موضوعات تحت پوشش خود را بر عهده دارند.

در ادامه، برنامه «شریف سلام» برای دانشجویان و والدینشان در سالن استاد جباری اجرا خواهد شد. جزئیات بخش‌های گوناگون این روز، به نحوی تنظیم شده است که اولین حضور خانواده به همراه دانشجویان، به خاطره‌ای به یادماندنی تبدیل شود.

با پایان برنامه «شریف سلام»، دانشجویان با خانواده‌هایشان خداحافظی خواهندکرد و سفر خود را به مشهد مقدس آغاز می‌کنند تا بعد از زیارت امام رضا (ع) دوران دانشجویی خود را در دانشگاه صنعتی شریف آغاز کنند.

اردوی ورودی‌ها همه ساله برای دانشجویان جدید مقطع کارشناسی در بدو ورود به دانشگاه برگزار می‌شود تا نو دانشجویان ضمن آغاز تحصیل خود با زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا (ع)، چند روزی را در خارج از تهران و در کنار اساتید، هیات رئیسه، دانشجویان سال بالاتر و دوستان هم دوره‌ای خود بگذرانند.

اردوی امسال با محتوای فرهنگی، آموزشی و تفریحی طی روزهای 2 الی 6 مهرماه سال جاری در مشهد مقدس برگزار خواهد شد. در «اردوی آستان 98» برنامه‌های متنوعی همچون «شریف دمو» با محوریت آرمان، معنویت و زندگی، «شریف تاک» با محوریت انتقال تجربه افراد موفق شریفی، «چای با استاد» برنامه‌ی صمیمانه با اساتید دانشکده‌ها، «برنامه‌ خوابگاهی‌ها» با موضوع زندگی خوابگاهی، معرفی خوابگاه و برنامه‌های تفریحی و غیره برنامه ریزی شده است.

لازم به ذکر است علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به کانال اطلاع رسانی برنامه‌های ویژه‌ی استقبال از ورودی‌های 98 به آدرس تلگرامی sut98_esteghbal@ مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1027973

وب گردی

وب گردی