مهمترین دغدغه دانشگاه آزاد اسلامی تحول در آموزش عالی است

رئیس دانشگاه آزاد استان اصفهان گفت: مهمترین دغدغه دانشگاه آزاد اسلامی تحول در آموزش عالی دانشگاه‌هاست و حرکت از دانشگاه آموزش محور صرف به سمت تربیت نیروی کارآمد، متخصص و متعهد برای جامعه در دستور کار دانشگاه آزاد اسلامی است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، پیام نجفی سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و واحد اصفهان(خوراسگان) در مراسم معارفه خود، با بیان این مطلب افزود: رسالت دانشگاه، تربیت دانشجویان و برطرف کردن ناهنجاری‌های اجتماعی جامعه و حرکت از دانشگاه آموزش محور صرف به سمت تربیت نیروی کارآمد، متخصص و متعهد برای جامعه است و این موضوع در دستور کار دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفته است.

نجفی با تبیین طرح پایش به عنوان بستری برای جهت دهی به پژوهش ها به سمت حل مشکلات جامعه اظهار کرد: در طرح پایش، هدف آن است که متناسب با نیاز جامعه پژوهش کنیم و می‌بایست پایان نامه‌ها و طرح‌های پژوهشی به طور هدفمند متناسب با نیاز جامعه تدوین شود.
دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: همچنین در طرح پویش، که با حمایت دکتر طهرانچی و با همکاری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان آغاز کرده ایم هدف دانشگاه آزاد اسلامی، آموزش متناسب با نیاز صنعت است به نحوی که صنایع، بنگاههای اقتصادی و کشت وصنعت های بخش کشاورزی و ...، نیروی متخصص مورد نیاز خود را همراه با آموزش های هدفمند و مهارت محور همزمان با تحصیل، از دانشگاه آزاد اسلامی و در راستای توسعه اقتصادی و اشتغال دانش بنیان منطقه جذب کند.
وی اضافه کرد: ایجاد و توسعه سراهای نوآوری و فناوری از رسالت‌های جدید دانشگاه آزاد اسلامی است و با این اقدام، از انجام آموزش صرف و تحقیقات بدون در نظر گرفتن نیازهای کشور جلوگیری خواهد شد و در راستای اهداف انقلاب اسلامی در بستر خلاقیت گام برداشته خواهد شد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، استادان را هدایتگر دانشجویان و محور تربیت نسل جوان دانست و تاکید کرد: تحقق اهداف متعالی دانشگاه در سایه امنیت اخلاقی و تعهد به اخلاق و ارزشهای اسلامی خواهد بود.

کد خبر: 1027988

وب گردی

وب گردی