توسعه ورزش عمومی و همگانی در خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی

مدیرکل تربیت بدنی و ورزش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با توسعه فعالیت های ورزشی به دنبال ارتقای سرمایه اجتماعی دانشگاه هستیم.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، کمال جوانمرد مدیرکل تربیت بدنی و ورزش دانشگاه آزاد اسلامی در دومین روز از نشست معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، با بیان اینکه ورزش انسجام‌بخش و زمینه‌ساز افزایش اتحاد و همبستگی افراد جامعه می‌شود، گفت: ورزش در دوران رنسانس بهترین ابزار آموزش بوده و جایگاه ارزشمندی دارد.

جوانمرد با تأکید بر اینکه دشمنان به دنبال ناامیدی، یأس و بی‌انگیزگی مردم کشور به ویژه جوانان هستند، اظهار کرد: بهترین راه مقابله، توسعه فعالیت‌های ورزشی است چرا که ورزش شادابی و نشاط اجتماعی را افزایش داده و توطئه دشمنان را خنثی می‌کند.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در سه بخش ورزش قهرمانی، حرفه‌ای و همگانی فعالیت می کند، گفت: ما با توسعه فعالیت‌های ورزشی می‌خواهیم سرمایه اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی را ارتقا دهیم. سیاست کلان این دانشگاه، درآمدزایی است و از سال آینده بودجه ورزشی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی باید از امکانات و تجهیزات ورزشی آنها تأمین شود.

مدیرکل تربیت بدنی و ورزش دانشگاه آزاد اسلامی به ظرفیت‌ها و پتانسیل های بینظیر ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی در سطح کشور اشاره و تصریح کرد: مسئولان و متولیان امور ورزشی و تربیت بدنی باید از این امکانات به منظور توسعه فعالیت های ورزشی و درآمدزایی به نحو احسن استفاده کنند و از ورزش به عنوان یک ابزار قدرتمند با ضریب نفوذ بالا برای تبلیغ دانشگاه آزاد اسلامی بهره ببرند.

جوانمرد بر توسعه ورزش عمومی و همگانی به ویژه در خوابگاه های دانشجویی تأکید کرد و خطاب به معاونان فرهنگی و دانشجویی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور گفت: برگزاری مسابقات ورزشی و کلاس‌های آموزشی و تربیتی در واحدها و خوابگاه‌های دانشجویی را جدی بگیرید چرا که ورزش نقش ویژه در سلامت روح، جسم و روان دانشجویان دارد.

وی افزود: انجمن‌های استانی و واحدی را در رشته‌های ورزشی و همچنین مدارس تخصصی ورزشی را در استان‌ها راه‌اندازی کنید، چرا که خانواده ها به دنبال مکان ورزشی مناسب و سالم برای نوجوانان و جوانان خود هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1027991

وب گردی

وب گردی