قهرمانی المپیاد رزمی دختران دانشگاه آزاد اسلامی به لرستان و البرز رسید

قهرمانی المپیاد رزمی دختران دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد به استان‌های لرستان و البرز رسید.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد بروجرد، در مسابقات تکواندو و کاراته دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی که به میزبانی واحد بروجرد برگزار شد؛ در رشته کاراته تیم دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان به مقام قهرمانی دست یافت و در تکواندو هم استان البرز اول شد.

در این مسابقات که با حضور ورزشکاران ۱۳ تیم برگزار شد، ۱۱۸ ورزشکار با هم به رقابت پرداختند که در پایان لرستان با یک طلا، یک نقره و ۲ برنز در رشته کاراته اول شد و البرز نیز با ۴ طلا، یک نقره و ۲ برنز در تکواندو مقام نخست را از آن خود کرد.

در رشته کاراته تیم‌های کرمانشاه و تهران با یک طلا، یک نقره و یک برنز مشترکاً دوم شدند و واحد علوم و تحقیقات با یک طلا و یک برنز به مقام سوم دست یافت.

تیم‌های تهران و قزوین نیز به ترتیب مقام دوم و سوم تکواندو را از آن خود کردند. سهم تهران از این مسابقات ۲ طلا، ۲ نقره و ۲ برنز بود و قزوین نیز یک طلا، یک نقره و ۳ برنز به دست آورد.

در این دوره از مسابقات، تیم‌هایی از فارس، آذربایجان غربی، تهران، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان، گیلان، همدان، قزوین، یزد، لرستان، البرز، قم و واحد علوم و تحقیقات حضور داشتند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1027996

وب گردی

وب گردی