ضرورت افزایش ظرفیت پارکینگ پایانه های مرزی برای اربعین

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: پیش‌بینی می‌شود حجم خودروهای شخصی نیز برای تردد در مرزها افزایش پیدا کند برهمین اساس بایستی ظرفیت پارکینگ های پایانه های مرزی حداقل ۳۰ درصد و یا بیشتر ارتقاء پیدا کند که به این موضوع توجه ویژه ای داریم.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار محسن فتحی زاده گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی(ع) توفیق پیدا کردیم به همراه جمعی از فرماندهان و مسئولان عالی‌رتبه نیروی انتظامی از مرزهای شلمچه و جذابه بازدید کنیم و در ارزیابی از زیرساخت های اربعین به مسئولان مربوطه مواردی را متذکر شدیم تادر فرصت زمان باقی مانده، آمادگی لازم را داشته باشیم.

این مقام عالی رتبه انتظامی با بیان اینکه سال گذشته در گردهمایی بزرگ اربعین در بحث امنیتی - انتظامی بسیار موفق عمل کردیم، گفت: امسال، هماهنگی‌های لازم در حوزه امنیتی - انتظامی صورت گرفته تا ان شاءالله بهتر از سال گذشته عمل کنیم البته این امر مستلزم آن است زیرساخت‌های مناسبی برای مجموعه مرزها مهیا و همچنین طرح‌ها و تمهیدات امنیتی - انتظامی مناسبی پیش‌بینی شود.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش جمعیت زوار بایستی ظرفیت‌ها را در همه ابعاد از جمله امنیتی - انتظامی و نظم بخشی تردد آنها توسعه دهیم .

فرمانده قرارگاه اربعین ناجا گفت: پیش‌بینی می‌شود حجم خودروهای شخصی نیز برای تردد در مرزها افزایش پیدا کند برهمین اساس باید ظرفیت پارکینگ های پایانه های مرزی حداقل ۳۰ درصد و یا بیشتر ارتقاء پیدا کند که به این موضوع توجه ویژه ای داریم.

سردار فتحی زاده با تاکید بر آماده سازی پارکینگ ها، تامین امنیت و ارائه خدمات شایسته به زائرانی که خودروهای خود را در مرزها مستقر می کنند، گفت: در مسیرهای مرزی تمهیداتی نظیر آماده و ایمن‌ سازی جاده‌ها، نصب علائم و رفع معایب مهمی که در بعضی از مسیرها مشاهده شده، مورد تاکید است.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با بیان اینکه امسال ظرفیت بیشتری در پلیس راه به کار گیری خواهیم کرد، گفت: بایستی خدمات رسانی بیشتری را در مسیرهای منتهی به مرزهای شلمچه و چذابه داشته باشیم البته در محورهای کمربندی بستان و مواکب تا پایانه مرز چذابه هنوز مشکلاتی وجود دارد که مسئولان درصدد رفع آن هستند و از فرصت باقیمانده نهایت استفاده را خواهیم کرد تا گره ترافیکی در این محل نداشته باشیم.

وی با تاکید بر حضور گسترده زائران در مرزهای شلمچه و چذابه، گفت: بایستی گیت های بازرسی و گذرنامه در این پایانه ها افزایش پیدا کند.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با تجلیل و تشکر از زائران بابت همکاری و همراهی با پلیس در سال گذشته، گفت: زائران برای این سفر معنوی از هم اکنون برای تهیه گذرنامه اقدام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1027997

وب گردی

وب گردی