هنر مدیران و رؤسای دانشگاه‌ها پرورش استعدادها است/ مدیریت جهادی مورد تأکید مقام معظم رهبری است

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: هنر مدیران و رؤسای دانشگاه‌ها پرورش استعدادهاست و این موضوع می‌تواند موجب افزایش بازدهی شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد خوراسگان، حجت‌الاسلام والمسلمین عباسعلی حیدری مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان اصفهان در مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید این دانشگاه گفت: مدیریت دانشگاه باید زمینه شناسایی خلاقیت‌ها، نوآوری، کشف استعدادها و ظرفیت‌های نیروی انسانی را فراهم کند و هنر مدیران و رؤسای دانشگاه‌ها پرورش استعدادها است و این موضوع می‌تواند موجب افزایش کارایی و بازدهی شود.

وی افزود: باید استعدادهای استادان و دانشجویان در رشته‌های مختلف به خوبی شناسایی و از آن در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی استفاده شود و شکوفا شدن استعدادها به برکت نقشه راه ترسیمی توسط رهبر معظم انقلاب، پیش‌روی دانشگاه‌ها است و مدیران دانشگاهی باید با همت مضاعف بتوانند با استفاده از شاخص‌ها به اهداف متعالی نظام دست یابند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به شاخص‌های مدیریت جهادی تصریح کرد: با گذشت بیش از ۴۰ سال از انقلاب شکوهمند آن اسلامی همواره مدیریت جهادی مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده است و شاخص‌های مدیریت جهادی شامل دین‌محوری، انعطاف‌پذیری و سازگاری در امور، پیشتازی در جذب ایده‌های نو، استقبال از مسئولیت‌های مهم و خطیر و تلاش برای حفظ دستاوردهای انقلابی است.

حیدری در پایان تصریح کرد: نوگرایی و استقبال از افکار جدید، مشورت کردن در امور، دشمن‌شناسی و جهاد در راه خدا، صرفه‌جویی و امانت‌داری و ترویج ارزش های اسلامی از دیگر شاخص‌های مدیریت جهادی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1027999

وب گردی

وب گردی