مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های دانشگاهی کشور در 30 شهریور

افزایش حداکثری هزینه پنهان دانشگاه‌های دولتی و پرداخت وام ویژه دکتری به تمام دانشجویان واجد شرایط از جمله مهم‌ترین عناوین امروز روزنامه‌های دانشگاهی کشور هستند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، روزنامه‌‌های فرهیختگان و آفرینش از جمله روزنامه‌های دانشگاهی کشور هستند که اخبار و موضوعات حوزه آموزش عالی را منعکس می‌کنند.

مهم‌ترین عناوین روزنامه فرهیختگان در 30 شهریورماه به شرح زیر است:

افزایش حداکثری هزینه پنهان دانشگاه‌های دولتی

روزنامه فرهیختگان، عکس یک شماره امروز خود را به افزایش حداکثری هزینه پنهان دانشگاه‌های دولتی اختصاص و از جهش 176 درصدی هزینه‌های دانشجویی در 6 سال اخیر خبر داده است. در بخشی از گزارش امروز فرهیختگان اشاره شده متوسط هزینه‌های خوابگاهی در سال 99-98 مبلغی حدود 218 هزار تومان بوده که رشدی حدوداً 129 درصدی نسبت به سال تحصیلی 93-92 داشته است. همچنین مجموع هزینه‌های دانشجویان در سال 93-92 مبلغی حدود 223 هزار تومان بوده، این در حالی است که این مقدار با افزایشی 176 درصدی به مبلغی حدود 618 تومان رسیده است.

دانشجویان میدان‌دار ستاد اربعین دانشگاه ‌آزاد هستند

پنج معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی از فعالیت‌های موکب‌های اربعین صحبت و تأکید کرده‌اند دانشجویان میدان‌دار ستاد اربعین دانشگاه ‌آزاد هستند. ابراهیم کلانتری، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار امیدواری کرده امسال موج بزرگی از دانشجویان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی در حماسه عظیم اربعین شرکت کنند.

مهندسان گلستانی در صدر

روزنامه فرهیختگان در ادامه معرفی برترین استادان و اعضای هیئت علمی دانشگاهی در سطح استانی، این‌بار به سراغ استان گلستان رفته است. این استان دارای هشت واحد دانشگاه آزاد اسلامی بوده و واحد گرگان در سال 97 توانسته رتبه 111 کشور را به خود اختصاص دهد. استادان واحد علی‌آباد کتول نیز بیشترین شمار استادان پراستناد استان را به خود اختصاص داده‌اند.

مهم‌ترین عناوین روزنامه آفرینش در 30 شهریورماه به شرح زیر است:

پرداخت وام ویژه دکتری به تمام دانشجویان واجد شرایط

روزنامه آفرینش در شماره امروز خود، در تنها خبر دانشگاهی، صحبت‌های رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را روی جلد برده است. ناصر مطیعی از پرداخت وام ویژه دکتری به تمام دانشجویان واجد شرایط خبر داده و تأکید کرده اگر صندوق موفق به پرداخت وام به تمام واجدان شرایط نشود، بانک طرف تعهد صندوق رفاه دانشجویان، این کار را انجام خواهد داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1028073

وب گردی

وب گردی