امضای تفاهم نامه همکاری اداره کل فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی با واحد تبریز

رئیس مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز از امضای تفاهم نامه همکاری فی ما بین اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی و دانشگاه آزاداسلامی تبریز خبرداد.

مرتضی محمودزاده، رئیس مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز در تبریز گفت: در راستای اجرای سیاست ها و برنامه های دولت مبنی بر استفاده حداکثری از ظرفیت های شرکت های دانش بنیان و به کارگیری پروژه های فناورانه این تفاهم نامه امضا شد.

وی افزود: به منظور راهبری دانشجویان و فارغ التحصیلان به سمت تولید محصولات و خدمات دانش بنیان در بخش ICT ، این تفاهم نامه بین اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجانشرقی به نمایندگی مهدی خرامش و دانشگاه آزاد اسلامی تبریز به نمایندگی عزیز جوانپور منعقد شد.

محمودزاده تصریح کرد: اجرای پروژه های تحقیقاتی کاربردی مورد نیاز تا مرحله بهره برداری و تولید علمی در زمینه علم داده، تربیت نیروی انسانی متخصص با هدف طراحی و توسعه پروژه های مرتبط با علم داده، برگزاری دوره های تخصصی و کارگاه های آموزشی، انجام مشاوره و امکان سنجی و ارزیابی پروژه های کاربردی، تعریف پروژه های عملی مرتبط با علم داده در بین سازمان های زیر مجموعه وزارت ارتباطات، هدایت و حمایت از پایان نامه ها و تحقیقات مرتبط که جنبه کاربردی داشته باشد از اهداف این تفاهم نامه است .

این تفاهم نامه در دو نسخه و 8 ماده به مدت 2 سال به امضای طرفین رسید.

انتهای پیام /

کد خبر: 1028077

وب گردی

وب گردی