تخفیف 15 درصدی بعضی از مراکز اقامتی استان تهران

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی استان تهران گفت: به مناسبت هفته گردشگری، برنامه های آموزشی اجرا می شود و 15 درصد نیز مراکز اقامتی خدمات خود را با تخفیف ارائه می دهند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، پرهام جانفشان مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران درباره جزئیات برنامه هفته گردشگری (12-5 مهرماه) گفت: در این هفته افتتاح چند پروژه گردشگری شامل مراکز پذیرایی و اقامتگاه‌های سنتی را داریم.

جانفشان گفت: با توجه به آموزش‌های لازم برای افرادی که در حوزه گردشگری مشغول به فعالیت هستند اجرای همایش بازآموزی راهنمایان گردشگری 8 مهر در سالن همایش خانه اندیشمندان برای 300 نفر راهنما برگزار می‌شود و کارگاه‌های آموزش گردشگری نیز به صورت روزانه توسط انجمن موسسات گردشگری در موزه فرش برگزار خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران گفت: تورهای تهران‌گردی توسط دفاتر خدمات مسافرتی به صورت روزانه و هر روز با یک شعار از جمله تهران و طبیعت،‌تهران و هنر، تهران و موزه، تهران و بافت تاریخی، تهرانگردی و سالمندان، تهرانگردی و کودک و همینطور تهرانگردی و معلولان برگزار می‌شود.

وی گفت: برنامه آ‌موزشی نیز با عنوان پاک پر سفر کنیم با همکاری وزارت نفت در موزه پمپ بنزین برگزار خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران افزود: برگزاری همایش گردشگری و اشتغال پایدار نیز با همکاری شرکت نوسازی عباس‌آباد شهرداری تهران در پل طبیعت انجام می‌شود و توسط همین شرکت اجرای رصد آسمان شب تهران و گردشگری نجوم در پلانتاریوم به مدت دو شب برگزار خواهد شد.

جانفشان گفت: برنامه مطبخ تهران هم با معرفی 5 غذای اصیل تهرانی با همراه سخنرانی در حوزه گردشگری غذایی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: به مناسبت این هفته در راستای توسعه فعالیت‌های اقامتگاه‌های بوم‌گردی و گردشگری تخفیف 15 درصدی مراکز اقامتی استان تهران لحاظ خواهد شد و علاقمندان می‌توانند از امروز با مراجعه به پورتال اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران مراجعه کنند و برای این مراکز اقامتی ثبت ‌نام کنند.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1028088

وب گردی

وب گردی