اپلیکیشن تجاری‌سازی محصولات پهپادی در کشور طراحی شد

مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان از طراحی اپلیکیشن تجاری سازی خدمات و محصولات رباتیک، الکترونیک و ربات های پرنده در کشور خبر داد و گفت: بازاری که در کشور رونق می گیرد نیازمند ابزارهایی است که به صورت دولتی تامین نمی شود؛ بنابراین ورود شرکت‌های خصوصی به این حوزه ضروری است.

علی فرقانی تهرانی مدیرعامل شرکت پویا صنعت افزار آسمان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علم وفناوری ایسکانیوز در مورد طراحی اپلیکیشن تجاری سازی خدمات و محصولات رباتیک، الکترونیک و ربات های پرنده در کشور اظهار کرد: طی چندسال گذشته به دلیل بحث افزایش کسب و کار و رشد فناوری‌های بومی در کشور مشکلاتی در ارائه خدمات پهپادی وجود داشت و این امر به خاطر بحث کمبود و نبود ابزارها و محصولات در این حوزه بود. برهمین اساس ما اپلیکیشنی طراحی کردیم تا از این طریق در حوزه خرید و فروش محصولات پهپاد، رباتیک و الکترونیک کمک کنیم. منتها استارت کار بیشتر در حوزه پهپاد بود.

مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان تصریح کرد: در این اپلیکیشین به صورت رایگان آموزش‌های آنلاین داده می‌شود. اتفاق خوبی که در این زمینه رخ داد این است که در بحث دیتا ماینینگ سیستم‌های پهپادی کار کنیم تا این موضوع در حوزه سازماندهی حوزه اکوسیستم کارآفرینی کسب و کارهای پهپادی موثر باشد. موضوعی که در بازار احساس می‌شد.

فرقانی تهرانی افزود: همچنین در بحث تولید و تهیه محتوا و برندینیگ شرکت‌ها فعالیت می‌کنیم، به عنوان مثال شرکتی که محصول کاملا بومی طراحی و تولید کرده است اما نمی‌تواند بازار آن را پیدا کند ما با استفاده از این اپلیکیشن‌ها در حوزه‌ای که کار می کنیم به آنها ارائه خدمات می‌دهیم تا فعالان این حوزه بتوانند به معرفی محصولات و خدمات خود بپردازند.

مدیرعامل شرکت پویا صنعت افزار آسمان تصریح کرد: با توجه به این‌که کشورهای حاشیه خلیج فارس، کویت و امارات خریدار خوب این محصولات هستند ما سعی کردیم در این حوزه ورود پیدا کنیم. اخیرا هم با کشور ترکیه و کشورهای نزدیک به اروپا همکاری می‌کنیم.

وی تأکید کرد: اپلیکیشن ساخته شده یک ابزار تجاری سازی کاربردی است. در مرحله اول ما هیچ گونه دخل و تصرفی در بحث قراردادها نداریم و کاربران به صورت B2B و B2C فعالیت می‌کنند؛ چون قراردادها بار حقوقی دارند و ما نقش واسطه را ایفا می‌کنیم؛ ولی در مرحله بعدی به شرکت‌های کوچکی که نیاز به رشد دارند ولی شناخت کافی از بازار نداشته باشند کمک می‌کنیم.

فرقانی تهرانی افزود: بازاری که در ایران رونق می‌گیرد نیازمند ابزارهایی است که به صورت دولتی محقق نمی‌شود و نیاز به ورود شرکت‌های خصوصی و پتانسیل‌های آنها است.

مدیرعامل شرکت پویا صنعت افزار آسمان یادآور شد: این اپلیکیشن به طور ویژه ابزاری فردی است تا هر کاربر بتواند برای خود سرویس خرید و فروش قطعات مستقل داشته باشد. در این اپلیکیشن می‌توان خرید و فروش قطعات و محصولات و خدمات رباتیکی، الکترونیکی، ربات‌های پرنده، هواپیماهای مدل، انواع هلی‌کوپتر، ماشین‌های آرسی و تجهیزات مرتبط را رصد کرد؛ همچنین مباحث ترویجی علی‌الخصوص رویدادها و مسابقات بین المللی در حوزه فناوری نوین و پهپاد در دستور کار شرکت قرار دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1028099

وب گردی

وب گردی