نقش ارتباط دانشگاه با والدین در کاهش آسیب‌های اجتماعی و تحصیلی دانشجویان

رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان های دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ارتباط و تعامل دانشگاه با والدین در جلوگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی و تحصیلی دانشجویان نقش بسیار برجسته ای دارد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد اصفهان، علی سروری مجد رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان های دانشگاه آزاد اسلامی، صبح امروز در یکصد و شصت ‌و هشتمین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: برنامه‌ریزی برای نحوه تعامل والدین دانشجویان، با دانشگاه‌ها در دست بررسی است و به زودی دستورالعمل مربوطه تدوین و به واحدهای دانشگاهی اعلام خواهد شد.
وی اظهار کرد: برگزاری هدفمند جلسات توجیهی برای پذیرفته شدگان و استفاده از مشاوران امین در این زمینه، می‌تواند نقش بسزایی در آموزش نحوه رفتار دانشجویان با جنس مخالف داشته باشند.
سروری ‌مجد تصریح کرد: تولید امید در بدنه هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان بسیار مهم است و مدیران واحدهای دانشگاهی می توانند در این زمینه بسیار اثرگذار باشند و مدیران دانشگاه‌های آزاد اسلامی می بایست با برنامه‌ریزی عملیاتی به سمت بر طرف کردن نیازهای جامعه حرکت کنند.
در ادامه این جلسه، پیام نجفی، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان تاکید کرد: تقویت حس صداقت، برادری و امانتداری در دانشگاه در دستور کار قرار گرفته است و دانشگاه به عنوان تربیت کننده آینده‌سازان جامعه باید دارای برنامه‌های فرهنگی و علمی باشد.
نجفی افزود: استفاده از ظرفیت بالقوه نیروی انسانی در کنار زیر ساخت‌های موجود، منجر به اجرای کامل برنامه‌های دانشگاه و حرکت به سمت دانشگاه خلاق خواهد شد.
در این نشست روسای واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان دیدگاه‌ها و نظرات خود را بیان کردند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1028116

وب گردی

وب گردی