امضای تفاهم‌نامه صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت با شرکت ملی پست

صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و شرکت ملی پست در راستای افزایش کیفیت خدمات ارائه شده به جامعه هدف کمیته امداد، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، مجید باجلان، مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در مراسم امضای تفاهم‌نامه با شرکت ملی پست با اشاره به اهمیت تکریم مددجویان کمیته امداد گفت: ارائه خدمات بانکداری الکترونیک در محل به مشتری از جمله مواردی است که می‌تواند علاوه بر تکریم مددجویان، موجب افزایش کیفیت خدمات و رضایت‌مندی خانواده‌های تحت حمایت را فراهم کند.

وی به توانمندی‌های شرکت ملی پست اشاره کرد و افزود: شرکت ملی پست با توجه به دارا بودن ظرفیت‌های گسترده در کشور بی‌تردید قادر خواهد بود این مهم را برای جامعه هدف کمیته امداد تامین و سبب آرامش خاطر آنها شود.

باجلان به جزئیات تفاهم‌نامه با شرکت ملی پست پرداخت و گفت: ارائه سرویس انطباق نشانی و وب سرویس به صورت برخط، چاپ و توزیع اطلاعیه‌های صندوق، ارسال دسته چک و کارت‌های اعتباری شخصی، استفاده از بانک اطلاعاتی پست مستقیم جهت معرفی صندوق به بازارهای هدف مرتبط و ارائه خدمات نیابتی به مشتریان صندوق توسط شرکت ملی پست بخشی از مفاد این تفاهم‌نامه است.

حسین نعمتی، مدیر عامل شرکت ملی پست نیز در این جلسه گفت: شرکت ملی پست از گذشته با عمل به رسالت و ماموریت اصلی خود به عنوان یک شرکت خدمات‌رسان در خدمت قشر ضعیف و کم برخوردار جامعه به شمار می‌آید.

وی با بیان اینکه امیدواریم با کمک بی‌منت به مردم محروم و مددجویان کمیته امداد بتوانیم سهمی در خدمت‌رسانی به این عزیزان داشته باشیم، ادامه داد: باعث افتخار و خوشحالی است که شبکه پستی توانسته خدمتی به ملت بزرگ ایران حتی در مناطق محروم انجام دهد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1028119

وب گردی

وب گردی