به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، مجید باجلان، مدیرعامل صندوق قرضالحسنه امداد ولایت در مراسم امضای تفاهمنامه با شرکت ملی پست با اشاره به اهمیت تکریم مددجویان کمیته امداد گفت: ارائه خدمات بانکداری الکترونیک در محل به مشتری از جمله مواردی است که میتواند علاوه بر تکریم مددجویان، موجب افزایش کیفیت خدمات و رضایتمندی خانوادههای تحت حمایت را فراهم کند.
وی به توانمندیهای شرکت ملی پست اشاره کرد و افزود: شرکت ملی پست با توجه به دارا بودن ظرفیتهای گسترده در کشور بیتردید قادر خواهد بود این مهم را برای جامعه هدف کمیته امداد تامین و سبب آرامش خاطر آنها شود.
باجلان به جزئیات تفاهمنامه با شرکت ملی پست پرداخت و گفت: ارائه سرویس انطباق نشانی و وب سرویس به صورت برخط، چاپ و توزیع اطلاعیههای صندوق، ارسال دسته چک و کارتهای اعتباری شخصی، استفاده از بانک اطلاعاتی پست مستقیم جهت معرفی صندوق به بازارهای هدف مرتبط و ارائه خدمات نیابتی به مشتریان صندوق توسط شرکت ملی پست بخشی از مفاد این تفاهمنامه است.
حسین نعمتی، مدیر عامل شرکت ملی پست نیز در این جلسه گفت: شرکت ملی پست از گذشته با عمل به رسالت و ماموریت اصلی خود به عنوان یک شرکت خدماترسان در خدمت قشر ضعیف و کم برخوردار جامعه به شمار میآید.
وی با بیان اینکه امیدواریم با کمک بیمنت به مردم محروم و مددجویان کمیته امداد بتوانیم سهمی در خدمترسانی به این عزیزان داشته باشیم، ادامه داد: باعث افتخار و خوشحالی است که شبکه پستی توانسته خدمتی به ملت بزرگ ایران حتی در مناطق محروم انجام دهد.
انتهای پیام/