خراسان رضوی مقام سوم مسابقات شنا دانشجویان دانشگاه های آزاد اسلامی سراسر کشور را کسب کرد

استان های البرز، فارس و خراسان رضوی به ترتیب مقام های اول تا سوم مسابقات شنا دانشجویان پسر دانشگاه های آزاد اسلامی سراسر کشور را کسب کردند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، مسابقات شنا دانشجویان پسر دانشگاه های آزاد اسلامی سراسر کشور که از روز پنج شنبه 28 شهریور ماه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در استخر پردیس دانشگاه فردوسی مشهد آغاز شده بود، ظهر امروز با شناخت تیم های برتر بکار خود پایان داد.

در این مسابقات تعداد 85 دانشجوی از استان های خراسان رضوی، شمالی، جنوبی و استان های فارس، آذربایجان غربی، کرمان، البرز، بوشهر، همدان، قزوین، یزد و واحد علوم و تحقیقات تهران شرکت داشتند که بعد از چندین روز رقابت استان های البرز، فارس و خراسان رضوی به ترتیب مقام های اول تا سوم این مسابقات را به خود اختصاص دادند.

در پایان این مسابقات که با حضور کمال جوانمرد مدیر کل تربیت بدنی و ورزش دانشگاه آزاد اسلامی، طاهری لاری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد و یساقی معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد همراه بود از تیم ها و نفرات برتر با اهدای حکم قهرمانی، مدال و کاپ ورزشی تقدیر بعمل آمد.

گفتنی است نفرات برتر این دوره از مسابقات برای پیوستن به تیم دانشگاه آزاد اسلامی جهت شرکت در لیگ برتر باشگاههای کشور انتخاب می شوند.

کد خبر: 1028127

وب گردی

وب گردی