برگزاری پنجمین جشنواره بلوط /تجلیل از مسئولیت‌پذیران در مناطق سیل‌زده

پس از برگزاری موفق جشنواره فرهنگی بلوط در چهار سال گذشته در دانشگاه تهران که با استقبال چشمگیری از سوی فرهنگ دوستان مواجه شد دبیر این جشنواره، از برگزاری آن در آبان ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سیدوحید موحدی با اعلام برگزاری پنجمین جشنواره بلوط، گفت: جشنواره فرهنگی بلوط همواره با در نظرگرفتن دغدغه‌های فرهنگی و اجتماعی موفق به ثبت قاب‌های ماندگاری شده و در سال‌های گذشته اتفاقات ارزشمندی چون برپایی گلریزان برای کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه، تقدیر و تجلیل از خیرین، شخصیت‌های برجسته‌ی علمی و نیز قهرمانان ورزشی المپیک و پارالمپیک را رقم زده است.
دبیر جشنواره فرهنگی بلوط در جمع خبرنگاران ضمن اعلام خبر برگزاری پنجمین دوره این جشنواره در پاییز 98 گفت؛ طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، جشنواره امسال در دو بخش تجلیل از سازمان‌ها، شرکت‌ها و افراد مسئولیت‌پذیر در مناطق سیل‌زده کشور به عنوان همایش افتتاحیه و تقدیر از کارآفرینان برتر ملی به عنوان همایش اختتامیه میهمان فرهنگ دوستان خواهد بود.
موحدی افزود: جشنواره با افتتاح بخش نمایشگاهی که شامل بخش‌های لباس و غذای محلی، صنایع دستی و گردشگری، مشاهیر و... است، فعالیت خود را آغاز خواهد کرد و و در آیین افتتاحیه از افراد، سازمان‌ها و شرکت‌های مسئولیت‌پذیر در مناطق سیل‌زده کشور تجلیل خواهد شد و در ادامه پس از پنج روز برگزاری نمایشگاه فرهنگی، همایش اختتامیه با حضور شخصیت‌های برجسته ملی در حوزه‌های مختلف، همراه با اجرای موسیقی سنتی زنده و‌ برنامه‌های جذاب و متنوع دیگر به کار خود پایان خواهد داد.

تجلیل از مسئولیت‌پذیران در مناطق سیل‌زده و تقدیر از کارآفرینان برتر ملی محور پنجمین جشنواره بلوط است


وی ضمن دعوت از همه فرهنگ دوستان جهت حضور در این رویداد فرهنگی گفت: برای اولین بار قرار است در جشنواره امسال نمایشگاه عکس بلوط در کنار نمایشگاه فرهنگی، ایجاد شود تا ظرفیت‌های فرهنگی، تفریحی و ... مناطق مختلف کشور در معرض دید عموم قرار گیرد.
گفتنی است بازدید از این نمایشگاه هم همانند سایر بخش‌های جشنواره همچون سال‌های گذشته آزاد و رایگان خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1028135

وب گردی

وب گردی