تمهیدات شهرداری منطقه13 برای بازگشایی مدارس

با توجه به فر ا رسیدن ماه مهر، شهرداری منطقه13 در سه بخش تجهیزاتی ، عمرانی اقداماتی انجام داده که مرمت آسفالت معابر نزدیک مدارس و ایزوگام پشت بام ها بخشی از اقدامات است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، مرتضی رحمان زاده شهردار منطقه با اشاره به فعالیت 143 مدرسه در این منطقه گفت: با توجه به تمهیدات شهرداری منطقه برای بازگشایی مدارس ، کلیه امور تجهیزاتی و عمرانی و برنامه ای انجام شده و برای شروع آرام و ایمن ماه مهر آماده است.


وی افزود: آیین بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید با حضور مدیران منطقه در مدارس منتخب این منطقه برگزار و زنگ آغاز سال تحصیلی جدید نواخته می شود.


شهردار منطقه 13 در خصوص تمهیدات ترافیکی این منطقه گفت : برای کنترل ترافیک نخستین روزهای ماه مهر و همچنین رفت و آمد ایمن و مطمئن دانش آموزان ، اقدامات مختلفی شامل نصب تابلو های هشدار دهنده ترافیکی، ترسیم خط کشی عابر پیاده و نوشتاری ، اصلاح هندسی و... صورت گرفت.


رحمان زاده در موردامور تجهیزاتی مدارس ادامه داد: با توجه به اعلام آموزش و پرورش منطقه ، کمبود ها و کاستی مدارس شناسایی و نسبت به رفع آنها اقدام شد.


شهردار منطقه۱۳ با اشاره به رویکرد این منطقه در امور عمرانی تصریح کرد: مرمت آسفالت معابر نزدیک مدارس و ایزوگام پشت بام آنها بر اساس نیاز سنجی صورت گرفته، به اجرا درآمد.


به گفته وی در شاخه برنامه ای نیز آموزش بازیافت و آموزش های شهروندی برای دانش آموزان همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید تدارک دیده شده است.


شهردارمنطقه پیرایش فضای سبز مدارس و شستشوی فضاهای این اماکن و اهدای لوازم التحریر را از دیگر اقدامات انجام شده برشمرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1028141

وب گردی

وب گردی