افتتاح اتاق‌های عمل بیمارستان شفا یحیاییان

مرکز تصویربرداری Eos و اتاق‌های عمل بیمارستان شفا یحیاییان افتتاح شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، برنامه افتتاحیه مرکز تصویربرداری اسکلتی عضلانی دو بعدی، سه بعدی و سه اتاق عمل بیمارستان شفا یحیاییان با حضور نوبخت رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، کوهپایه زاده رئیس دانشگاه، معاونان درمان و اجتماعی دانشگاه، عسگری مدیر کل نظارت بر درمان و اعتباربخشی وزارت بهداشت برگزار شد.

در ابتدا مدیر عامل بیمارستان شفا یحیاییان گفت: ما افتخار داریم که دو سرمایه مهم در این مرکز داریم یک سرمایه، کادر درمان و دیگر سرمایه ما بیماران هستند.

باقری فرد گفت: در این مرکز سالیانه 10 فلوشیپ جذب می شود و این بیمارستان به عنوان پایلوت ارتوپدی کشور محسوب می شود.

وی افزود: از محاسن خوب این بیمارستان وجود انکال مقیم فوق تخصص در شیفت شب است.

به گفته وی، بیمارستان شفا یحیاییان دارای 12 اتاق عمل که با مشارکت خیرین احداث شده و با وجود 40 رزیدنت به بیماران قشر مستضعف و اتباع خارجی خدمات رسانی می‌کنند.

سپس عسگری مدیر کل نظارت بر درمان و اعتبار بخشی وزارت بهداشت گفت: دو دغدغه مهم در سطح بیمارستان‌ها داریم، یکی عدم ارجاع بیماران به خارج بیمارستان برای تامین دارو و دیگر ارتباط مناسب کادر درمان با بیماران است که خوشبختانه این موارد در بیمارستان شفا یحیاییان رعایت می شود.

در ادامه نوبخت رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی بر حفظ دستاوردهای علمی و فناوری بیمارستان شفا یحیاییان تاکید و تصریح کرد:جلوی زیبای خدمات، جلب رضایت بیماران است.

وی گفت: رعایت اخلاق حرفه ای در این مرکز را تبریک می‌گویم و امیدوارم افتتاح مرکز تصویربرداری Eos در مسیر پیشرفت خدمات تشخیصی و درمانی موثر باشد.

نوبخت حمایت خود را برای توسعه زیر ساخت‌های بیمارستان شفا یحیاییان اعلام کرد.

گفتنی است کوهپایه زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران در این مراسم با اشاره به شایستگی‌های مرکز شفایحیاییان گفت: با توجه به ترازهای مثبت، خدمات انجام شده و رضایت مراجعان، در نظر داریم این بیمارستان به عنوان یک بیمارستان مستقل در چهارچوب قانون به بیماران خدمت کند.

همچنین توکلی معاون درمان دانشگاه هم خواستار حمایت ویژه از بیمارستان شفایحیاییان به عنوان مرکز ارتوپدی کشور ‌شد.

گفتنی است، از مهمترین مزیت دستگاه تصویر برداری اسکلتی عضلانی دوبعدی، سه بعدی بیمارستان شفایحیاییان، تصویربرداری با دوز اشعه بسیار پایین است و امید می رود با حمایت مسئولان، تحت پوشش تعرفه بیمه ای قرار گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1028169

وب گردی

وب گردی