اجرای طرح میز خدمت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد

مسئول پایگاه بسیج دانشجویی دانشکده پزشکی علی‌‌بن‌ابیطالب(ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد گفت: طراحی و اجرای میز خدمت با ارائه فرم‌های معرفی و ارزیابی دانشجویان جدید عملیاتی می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، علی فتاحی بافقی مسئول پایگاه بسیج دانشجویی دانشکده پزشکی علی‌‌بن‌ابیطالب(ع) دانشگاه آزاد اسلامی یزد درباره برنامه‌هایی که برای دانشجویان جدید پیش‌بینی شده اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین تکالیف بسیج دانشجویی دانشگاه و دیگر تشکلات جذب اعضاست که اهمیت بسزایی دارد.

وی افزود: بی‌اطلاعی از ساز و کار ثبت‌نام دانشگاه به‌ویژه در مراحل اداری در شروع کار، نبود نظم در مراحل ثبت‌ نام و نداشتن آشنایی با محیط دانشگاه از بزرگ‌ترین مشکلاتی هستند که ابتدای ثبت‌ نام، پیش روی دانشجویان قرار دارد.

مسئول پایگاه بسیج دانشجویی دانشکده پزشکی علی‌‌بن‌ابیطالب(ع) دانشگاه آزاد اسلامی یزد ادامه داد: اجرای طرح میز خدمت با یاری‌رسانی به مسئولان و کارکنان دانشگاه، کمک بسزایی به دانشجویان در نخستین گام ورود به محیط دانشکده به‌همراه داشته است.

فتاحی یادآور شد: بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد با توجه به هماهنگی‌های انجام شده با کانون فرهنگی طلوع، فرمی با عنوان فرم معرفی و ارزیابی دانشجویان را به همراه فرم‌های ثبت‌نامی دانشجویان جدید‌ پیش‌بینی کرده است.

وی گفت: اهمیت این فرم به این دلیل است که اطلاعات مهندسی شده مورد نیاز دانشجویان جدید‌ دانشکده در عضویت دو تشکل فرهنگی توانمندی و عضویت در اختیار معاونت جذب و سازماندهی قرار بگیرد.

مسئول پایگاه بسیج دانشجویی دانشکده پزشکی علی‌‌بن‌ابیطالب(ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد خاطرنشان کرد: پس از پایان اجرای طرح، توسط مسئولان پایگاه و معاونت‌های جذب، فرم‌ها بررسی و تبدیل به یک بانک اطلاعاتی ارزشمند و محفوظ برای دو مجموعه فرهنگی خواهد شد تا ساز و کار جذب به تشکیلات فرهنگی دانشجویی تسریع؛ تسهیل و به‌طور کاملاً جدی‌تر پیگیری شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1028176

وب گردی

وب گردی