حمایت از طرح ها، محصولات و کسب و کارهای مرتبط با حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان و مدیر مرکز رشد فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه از حمایت مالی و ارایه تسهیلات ویژه به طرح ها، محصولات و کسب و کارهای مرتبط با حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ویژه اعضای پژوهشگران جوان و نخبگان، اعضای هیات علمی، مرکز رشد فناوری، اعضای انجمن های علمی، بسیج دانشجویی، دانشجویان فعال و فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، عباس نعمتی رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی میانه اظهار کرد: با توجه به همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه با اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان آذربایجان شرقی، مقرر شد در استای برنامه توسعه کسب و کار، توسعه اشتغال و ایجاد کارآفرینی از طریق حمایت مالی و معنوی و ارایه تسهیلات ویژه به جوانان و افراد خلاق به ویژه اعضای پژوهشگران جوان و نخبگان، اعضای هیأت علمی، مرکز رشد فناوری، اعضای انجمن های علمی، بسیج دانشجویی و دانشجویان فعال دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه، اقداماتی انجام پذیرد.

مدیر مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه افزود: این حمایت ها و ارایه تسهیلات در بخش های مختلف و پروژه های هسته کلیدی ارتباطات و فناوری اطلاعات شامل تکمیل زیرساخت های داده ای و فرآیندی دولت الکترونیک، پایگاه نشانی استاندارد مکان محور GNAF، حمایت مالی از شرکت های نرم افزاری در تولید محتوا و آپ ها، توسعه فیبر نوری روستایی USO و غیره است.

نعمتی با اشاره به برنامه های حمایتی این باشگاه بیان کرد: برنامه های حمایتی شامل حمایت از توسعه اشتغال زایی در شرکت های نوپای حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، حمایت از توسعه پلتفرم های کسب و کار مبتنی بر فناوری اطلاعات، حمایت از عرضه کنندگان محصول در پلتفرم های کسب و کار مبتنی بر فناوری اطلاعات و... هست.

عضو هیات علمی گروه مهندسی برق واحد میانه افزود: حمایت ها و ارایه تسهیلات دارای ساختار و تنوع مختلفی است به عنوان نمونه حمایت از عرضه کنندگان محصول (کالا و خدمات) در پلتفرم های کسب و کار مبتنی بر فناوری اطلاعات حداکثر میزان تسهیلات پرداختی 500 میلیون ریال برای هر فرد متخصص بصورت وام قرض الحسنه (با کارمزد 4 درصد، شش ماه استراحت با بازپرداخت 2 ساله - 30 ماه پس از دریافت تسهیلات) خواهد بود.

نعمتی ادامه داد: کلیه پژوهشگران جوان و افراد واجد شرایط دارای طرح و محصول (کالا و خدمات) در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات به منظور بهره مندی از این حمایت ها و تسهیلات می توانند مشخصات کامل طرح یا محصول خود را حداکثر در دو صفحه (شامل چکیده، کاربرد و مزایا، نوآوری و نکات مهم مربوطه) نوشته و جهت بررسی و ارایه راهنمایی و مشاوره های لازم جهت تکمیل اطلاعات و اقدامات لازم در اسرع وقت به پست الکترونیکی nemati_abbas@yahoo.com ارسال نمایند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1028195

وب گردی

وب گردی