ثبت‌نام متقاضیان شرکت‌کننده در پیاده روی اربعین از فردا آغاز می‌شود

رئیس ستاد اربعین حسینی گفت: کارکنان، اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی که قصد شرکت در پیاده روی اربعین را دارند می توانند از فردا نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، احمد صالحی‌آرا رئیس ستاد اربعین حسینی دانشگاه آزاد اسلامی درباره جزییات ثبت‌‌‌نام در پیاده روری اربعین گفت: کارکنان، اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی که قصد شرکت در پیاده روی اربعین را دارند می توانند از فردا دوشنبه اول مهرماه در سامانه ساجد ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه تمامی زائران باید ابتدا در سامانه سماح به آدرس http://samah.haj.ir مربوط به سازمان حج و زیارت به عنوان جایگزین ویزای خروج از کشور ثبت‌نام کنند، گفت: تمام زائرانی که می‌خواهند در پیاده‌روی اربعین شرکت کرده و از تسهیلات وام قرض‌الحسنه و مرخصی تشویقی برخوردار شوند، باید در سامانه ساجد – صفحه اربعین حسینی به آدرس http://sagha_noor.ir ثبت‌نام کنند.

صالحی آرا با تاکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی فقط تسهیلاتی نظیر کمک هزینه سفر و مرخصی تشویقی ارائه داده و فاقد هرگونه اعزام گروهی و کاروانی است، گفت: دانشجویان، کارکنان و اساتید در صورت تمایل مجازند با استفاده از وام دریافتی در قالب های هیت‌های عزاداری به مراسم اربعین عزیمت کنند.

وی با اشاره به مرخصی تشویقی برای کارکنان و اساتید شرکت‌کننده در پیاده‌روی اربعین، گفت: مقرر شده با دستور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، روزهای 23، 24 و 28 مهرماه برای تمامی کارکنان و اساتید شرکت‌کننده در پیاده‌روی اربعین مرخصی تشویقی لحاظ شود.

رئیس ستاد اربعین حسینی با اشاره به جزئیات تسهیلات دانشگاه آزاد اسلامی برای پیاده روی اربعین گفت: صندوق رفاه دانشگاه آزاد اسلامی مبلغ یک میلیون تومان به دانشجویان متقاضی که به منظور شرکت در پیاده‌روی اربعین در سامانه ساجد ثبت‌نام کرده‌اند، به صورت قرض‌الحسنه و در اقساط 20 ماهه پرداخت خواهد کرد. همچنین کارمندان و اساتید دانشگاه می توانند از وام یک و نیم میلیون تومانی یا 3 میلیون تومانی برخوردار شوند.

وی افزود: اساتید و کارکنان نیز به منظور بهره مندی از تسهیلات وام صندوق رفاه می توانند پس از (ثبت نام در سامانه سماح) در سامانه ساجد ثبت نام کنند.شرایط لازم برای ارائه تسهیلات در سامانه ساجد ذکر شده است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1028252

وب گردی

وب گردی