بررسی کارنامه یک‌ساله تحصیلی آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها در طلوع

وزیر آموزش و پرورش با حضور در ویژه‌برنامه شبکه چهار سیما از دستاوردهای یک سال اخیر آموزش و پرورش و برنامه‌های تحصیلی سال جدید دانش‌آموزان صحبت می‌کند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، برنامه زنده صبحگاهی «طلوع» اول مهرماه همزمان با شروع سال تحصیلی جدید به صورت ویژه از ساعت ۸ الی ۱۱:۳۰ روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.

مجله صبحگاهی «طلوع» با اجرای محمدرضا مقدسیان صبح دوشنبه اول مهرماه 98 در نخستین روز بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها میزبان وزیر آموزش و پرورش و رؤسای دانشگاه‌هاست.

محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش با حضور در این ویژه‌برنامه از دستاوردهای یک سال اخیر آموزش و پرورش و برنامه‌های تحصیلی سال جدید دانش‌آموزان می‌گوید.

در بخش‌های بعدی برنامه محمود نیلی رئیس دانشگاه تهران، محمود فتوحی فیروزآبادی رئیس دانشگاه صنعتی شریف، فرهاد یکه یزدان‌دوست رئیس دانشگاه خواجه نصیر، سید احمد معتمدی رئیس دانشگاه امیر کبیر و جبارعلی ذاکری رئیس دانشگاه علم و صنعت با حضور در استودیو برنامه «طلوع» به دستاوردهای اخیر دانشگاه‌ها و برنامه‌های راهبردی و تحصیلی سال جدید تحصیلی می‌پردازند.

«طلوع» تنها برنامه صبحگاهی شبکه‌های سیماست که ماهیت علمی و آموزشی دارد و مخاطبش، جامعه علمی کشور است. این برنامه جنگ علمی و فرهنگی است که در آن علاوه بر بررسی موضوعات مختلف پزشکی و روان‌شناسی، تازه‌ترین اخبار و دستاوردهای علمی کشور با رویکرد تقویت غرور و افتخار ملی، اطلاع‌رسانی می‌شود. همچنین پرداختن به رخدادهای حوزه علم و فناوری و معرفی کسب و کارهای نوپا و حمایت از آنها از رسالت‌های اصلی برنامه «طلوع» است.

«طلوع» به تهیه‌کنندگی علی خسروی محصول گروه دانش شبکه چهار سیماست که از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 به صورت زنده پخش می‌شود و دوشنبه اول مهرماه در قالب ویژه‌برنامه‌ای سه ساعته روی آنتن می‌رود که از ساعت 8 صبح پخش آن آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1028254

وب گردی

وب گردی