مهدکودک حضرت رقیه(س) در مدارس سمای دانشگاه آزاد اسلامی یزد افتتاح شد

مهدکودک حضرت رقیه(س) به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد و با گنجایش پذیرش حدود ۱۰۰ کودک در مدارس سما فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از یزد، صبح امروز مراسم افتتاح مهدکودک حضرت رقیه(س) وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد با همت این واحد دانشگاهی برگزار شد.

معصومه طباطبایی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد در این مراسم با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و گرامیداشت هفته دفاع مقدس این اقدام را گامی در راستای رفاه حال همکاران عنوان کرد.

محمدرضا رحیمی‌زارچی معاون مدارس سما در دانشگاه آزاد اسلامی یزد نیز با تشریح چگونگی راه‌اندازی این مهدکودک گفت: این مهدکودک با گنجایش پذیرش حدود ۱۰۰ کودک و با سه مربی در ابتدا آغاز به‌کار کرده است.

رحیمی‌زارچی اظهار کرد: با توجه به اینکه اکنون جامعه ما به سمتی می‌رود که پدر و مادر هر دو شاغل هستند و نقش تربیتی فرزندان که مهم‌ترین بخش زندگی کودکان است، تحت شعاع اشتغال مادران در بیرون از منزل قرار می‌گیرد، افتتاح محیط شاد و مفرح آموزشی و تربیتی برای فرزندان لازم به نظر می‌رسد.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین اهداف تأسیس مهدکودک تکمیل زنجیره آموزشی مجتمع از مهدکودک تا کاردانی، نیاز کارکنان دانشگاه و مجتمع سما، پاسخگویی به درخواست خانواده‌های منطقه است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه از بخش‌های مختلف این مهدکودک بازدید کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1028258

وب گردی

وب گردی