پیام تبریک رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز به مناسبت آغاز سال تحصیلی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید خطاب به دانشجویان پیام صادر کرد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از کرج، دکتر محمدحسن برهانی فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید خطاب به دانشجویان پیام صادر کرد.

در متن این پیام آمده است: آغاز سال تحصیلی 99-98 و طلیعه بهار دیگری در بوستان دانش و اندیشه و عرصه مقدس دانشگاه و تقارن خجسته آن با هفته دفاع مقدس را تبریک و تهنیت عرض نموده و برای شما مدافعان علم و ایمان و آینده ایران اسلامی، موفقیت و توفیق بیش از پیش در عرصه علم و تحقیق در دانشگاه آزاد اسلامی را آرزومندم.

همچنین ضمن عرض خیر مقدم به دانشجویان جدید به مناسبت ورود به بهترین دوران زندگی، بر خود لازم می دانم یادآور شوم: دانشگاه آزاد اسلامی که با مساعدت مادی و معنوی بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و با حمایت مقام معظم رهبری (مدظلّه العالی) پس از گذشت 37 سال به بزرگترین دانشگاه حضوری جهان تبدیل شده است؛ بستری مناسب جهت تولید علم، نوآوری، خلاقیت و شکوفایی استعدادهای جوانان برومند ایران اسلامی گردیده و سهم بسزایی در توسعه آموزش عالی کشور داشته است.

پرورش حدود شش میلیون دانشجو و دانش آموخته و ایفای نقش کلیدی در عمران، پژوهش، آموزش، ‌اشتغال در جامعه از افتخارات غرور آمیز دانشگاه آزاد اسلامی است که با سرمایه مردمی ایجاد گردیده و جهت رقابت با دانشگاه‌های بزرگ جهان و دستیابی به قلّه های رفیع دانش و فناوری به راه پرشتاب خود ادامه می دهد.

امید آن دارم که در سایه لطف خدای متعال در سال «رونق تولید»، دوران حضورتان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج به عنوان دانشگاهی معتبر و پرافتخار، قرین توفیق و بهروزی بوده و تلاش اساتید محترم و همکاران عزیز این واحد دانشگاهی، زمینه ساز حضور موثرتان در دوران تحصیل باشد و با کسب تخصص و مهارت لازم، موجبات سرافرازی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم آورید.

کد خبر: 1028327

وب گردی

وب گردی