امنیت و آرامش امروز جامعه  مرهون  ایثارگری شهداست

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا به نواختن زنگ دانش آموز شهید اشاره کرد و گفت: امنیت و آرامش امروز جامعه ناشی از ایثارگری شهداست.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا در نهمین مراسم زنگ دانش‌آموز شهید که صبح امروز با حضور شهردار تهران برگزار شد، گفت: درود می‌فرستیم به روح شهدا و امام شهیدان و برای مقام معظم رهبری آرزوی سلامتی و طول عمر دارم.

وی افزود: به مادران و پدران شهدا درود می‌فرستیم و ولی نعمتان واقعی‌مان که همان جانبازان و شهدا هستند را ارج می نهیم که اگر نبود فداکاری این عزیزان امروز آرامش نداشتیم.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا گفت: شاکریم که امسال هم زنگ دانش آموز شهید نواخته می‌شود و یاد این عزیزان بار دیگر گرامی داشته می‌شود آن هم زنگی که نشان سربلندی و عزت ایران است.

وی ادامه داد: چندی قبل یکی از خبرنگاران خارجی پس از بازدید از مزار شهدای بهشت زهرا در روزنامه خود نوشت قدرت مزار شهدا از بمب هسته‌ای نیز بالاتر است زیرا اهمیت فداکاری شهدا را متوجه شده بود.

خال تصریح کرد: این در حالی است که یکی از اساتید آمریکایی نیز پس از بازدید از بهشت زهرا گفته بود پیش از هرگونه حمله به کشور ایران باید یک بار از قطعه شهدا بازدید کرد و بعد به فکر حمله به ایران افتاد.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا گفت: اینها همه نشان از قدرت و عظمت شهدای دفاع مقدس دارد و امروز ما همه آرامش و توفیقات‌مان را مدیون و مرهون این شهدا هستیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1028343

وب گردی

وب گردی