مؤلفه‌های اجرای دستورالعمل آراستگی و شئون رفتاری باید تبیین شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در نشست تبیین راهکارهای عملیاتی دستورالعمل آراستگی و شئون رفتاری که در واحد تهران مرکزی برگزار شد گفت: قانون کشور، وظیفه فردی و احساس مسئولیت، جزو مؤلفه های اصلی اجرای دستورالعمل آراستگی و شئون رفتاری است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمودرضا آقامیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و واحد تهران مرکزی در نشست تبیین راهکارهای عملیاتی دستورالعمل آراستگی و شئون رفتاری گفت: مسئولان دانشگاهی در قبال دانشجویان مسئول اند و وظیفه دارند در حوزه های تربیتی و رفتاری از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

آقامیری ادامه داد: اگر مسئولان نسبت به مسائل فرهنگی بی توجهی کنند، نباید انتظار داشته باشیم که دانشجویان به آن توجه داشته باشند. در فعالیت های فرهنگی با جوانانی مواجه هستیم که سوال می کنند، به همین دلیل، باید اقدامات تبیینی را به نحو احسن انجام دهیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران گفت: انجام اقدامات بازدارنده و انضباطی نیز در حوزه فرهنگی از اهمیت زیادی برخوردار است؛ اگر مسئولان فرهنگی نسبت به تحولات فرهنگی باور نداشته باشند، به موفقیت نخواهیم رسید.

وی در پایان تصریح کرد: بخشی از مشکلات فرهنگی فعلی، در ارتباط با استادان است؛ به همین دلیل، مسئولان فرهنگی باید با برگزاری جلسات توجیهی با استادان، بخش بزرگی از مشکلات این حوزه را حل و فصل کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1028346

وب گردی

وب گردی