افتتاح هنرستان فنی‌و‌حرفه‌ای سما رامسر در اولین روز سال تحصیلی

مسئول راه‌اندازی سما رامسر از شروع به کار هنرستان فنی و حرفه ای سما وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر خبر داد.

بهنام محتشم خانی مسئول راه‌اندازی سما رامسر در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز در رامسر گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در سراسر کشور، پس از انجام هماهنگی‌های لازم هنرستان فنی و حرفه ای سما در پایه دهم با چهار رشته رسما کار خود را آغاز کرد.

در ادامه علیرضا یکرنگی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر در نشستی که با حضور دانش آموزان و والدین این عزیزان در سالن کنفرانس دانشگاه برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن سال تحصیلی جدید و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: آموزش ها در مدارس تاکنون بیشتر به صورت نظری بوده؛ ولی نیاز امروز کشور به گونه‌ای است که از پایه به دانش آموزان آموزش‌های علمی، فنی و عملی داده شود.

رئیس واحد رامسر گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر در کنار هنرستان سما بوده و امکان استفاده از فضاهای آزمایشگاهی و کارگاهی دانشگاه برای دانش‌آموزان فراهم شده است.

یکرنگی در ادامه تصریح کرد: در تلاشیم با تأمین برنامه های درسی مناسب، استفاده از استادان دانشگاهی و معلمان باتجربه و فرهیخته، بهره‌مندی از فضای استاندارد آموزشی و کارگاه‌های مجهز در هنرستان سما بهترین و مطلوب‌ترین خدمات را به دانش آموزان ارائه دهیم.

انتهای پیام

کد خبر: 1028354

وب گردی

وب گردی