جزئیات برنامه‌‌‌‌‌های اجرایی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در برپایی مراسم اربعین

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز گفت: دانشگاه آزاد اسلامی تبریز مثل سال‌های گذشته، کاروان زیارتی استادان، دانشجویان و کارکنان را برای شرکت در مراسم اربعین اعزام می‌‌‌کند.

سعید وحیدی مهر معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره برنامه های این واحد دانشگاهی در برپایی مراسم اربعین اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی تبریز بر اساس روندی که در سال های گذشته داشته، امسال هم در نظر دارد کاروان زیارتی استادان، دانشجویان و کارکنان را برای شرکت در مراسم اربعین اعزام کند.

وی افزود: از دیگر برنامه های دانشگاه می توان به برگزاری مراسم عزاداری در دانشکده های مختلف دانشگاه، ایجاد موکب اربعین حسینی در داخل دانشکده علامه امینی، فعالیت هیئت انصار الحسین کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی تبریز، برگزاری مجلس وعظ و خطابه پیرامون درس هایی از عاشورا و حرکت خودجوش تعدادی از دانشجویان در زمینه پخت و توزیع آش توسط کانون های فرهنگی دانشگاه اشاره کرد.

وحیدی مهر با بیان همکاری دانشجویان و استادان در این زمینه تأکید کرد: علاوه بر مشارکت کلیه دانشجویان و استادان در پیاده روی اربعین، کلیه اقدامات انجام شده در این واحد دانشگاهی با همکاری و مشارکت استادان و دانشجویان انجام می شود.

رئیس شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز تشریح کرد: در سال گذشته نزدیک به 200 نفر از دانشجویان و استادان دانشگاه برای شرکت در مراسم اربعین با اتوبوس اعزام شدند؛ از این 200 نفر نزدیک به 190 نفر از آنها در قالب کاروان سی نفره همراه با اتوبوس و بقیه افراد با حمایت بانک مهر ایران و ارائه وام به آنها اعزام شدند. امسال هم بسیج دانشجویی با همکاری نهاد مقام معظم رهبری با ارائه دو اتوبوس، پیش‌قدم در اعزام و شرکت در مراسم عزاداری شده است.

وحیدی مهر در پایان از روند تأمین بودجه کلیه فعالیت های اجرایی در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز خبر داد و گفت: 75درصد از بودجه تعیین شده، به اجرا شدن فعالیت های اجرایی از جمله بحث اربعین اختصاص داده شده است. تایید این بودجه توسط شورای فرهنگی دانشگاه انجام شده است.

انتهای خبر/

کد خبر: 1028356

وب گردی

وب گردی