مجوز تأسیس باشگاه فرهنگی ورزشی سما کاشان اخذ شد/ استعدادیابی دانش‌آموزان در پایه‌های ورزشی در دستور کار

معاون آموزش‌های مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان از اخذ مجوز باشگاه فرهنگی ورزشی سما کاشان خبر داد.

سید اصغر خادم معاون آموزش‌های مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره برنامه‌های مدرسه سما کاشان گفت: مدرسه سما کاشان سال گذشته در 6 مقطع ابتدایی دوره اول و دوم دخترانه و پسرانه، هنرستان تربیت بدنی دخترانه و هنرستان فنی و حرفه ای پسرانه افتتاح شد.

او ادامه داد: سال گذشته اقدامات زیادی در راستای مهارت آموزی به دانش آموزان انجام شد و امسال نیز استعدادیابی دانش آموزان در پایه‌های ورزشی را پیگیری خواهیم کرد. مجوز این استعداد یابی دریافت شده است و یک تیم متخصص در مدرسه سما مستقر و استعداد یابی دانش آموزن برای عرصه ورزشی را آغاز کرده است تا مشخص شود هر دانش آموز برای کدام رشته ورزشی می تواند فعالیت کند.

خادم گفت: دومین برنامه‌مان در سال تحصیلی جدید افتتاح باشگاه فرهنگی ورزشی سما کاشان است که اقدامات و مکاتبات اولیه برای اخذ مجوز از تربیت بدنی شهرستان کاشان برای اخذ مجوز انجام شده است.

معاون آموزش‌های مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان در ادامه گفت: مدرسه سما کاشان سال گذشته با 430 دانش آموز آغاز‌به‌کار کرد که امسال با توجه به اعتماد مردم و عملکرد خوب مدارس این تعداد افزایش پیدا کرده و توانستیم 1100 دانش آموز را ثبت‌نام کنیم.

او با بیان این که سال گذشته پیش دبستانی و ابتدایی دوره اول ضمیمه هم بود ادامه داد: امسال پیش‌دبستانی مستقل شده است؛ یعنی فقط دانش آموزان در دوره پیش دبستانی در آن حضور دارند.

خادم با بیان این که ماموریت‌ سما کاشان با شعار هر دانش آموز یک مهارت است اضافه کرد: پارسال برای دانش آموزان ابتدایی در رشته خیاطی و برای پسران سفالگری و کامپیوتر را آموزش دادیم. با سازمان فنی و حرفه‌ای کاشان نیز تفاهم نامه‌ای در این خصوص امضا کردیم تا برای بچه هایی که در این دوره ها شرکت کرده بودند، گواهی نامه صادر کند.

معاون آموزش‌های مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان در پایان گفت: رستوران بازی‌های فکری نیز در مدارس افتتاح کردیم که حدود 100 مدل بازهای فکری در ساعت‌های تفریح و بعد از ساعت درسی به دانش‌آموزان آموزش داده می‌شود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1028357

وب گردی

وب گردی