استفاده از 3 دستگاه خودروی بنز لوکس برای تشییع پیکر نام‌آوران، فرهیختگان و بزرگان کشور

مدیرعامل سازمان بهشت‌زهرا (س) از به کارگیری سه دستگاه خودروی بنز لوکس برای تشییع پیکر نام‌آوران، فرهیختگان و بزرگان کشور خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت‌زهرای تهران در حاشیه مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی بهشت‌زهرا در جمع خبرنگاران، گفت: امروز شاهد افتتاح تعدادی از پروژه‌های مهم سازمان بهشت‌زهرا نظیر سالن ورزشی چندمنظوره، دو سوله مدیریت بحران و توسعه مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا بودیم.

وی افزود: همچنین سامانه پایش تصویری بهشت‌زهرا امروز به بهره‌برداری رسید که در حال حاضر 200 دوربین در آن فعالند که تا پایان سال به عدد 350 دوربین خواهد رسید.

خال همچنین از نوسازی ناوگان حمل‌ونقل داخلی بهشت‌زهرا خبر داد و گفت: پیش از این خودروهایی که متوفی را از سالن تطهیر به سمت قطعات می‌بردند فرسوده بودند که با استفاده از 14 دستگاه خودروی تولید داخل این نوسازی انجام شده است.

مدیرعاملسازمان بهشت‌زهرای تهران در باره اینکه در بین خودروهای نوسازی شده 3 دستگاه خودروی بنز مشکی رنگ نیز دیده می‌شود، محل استفاده از اینها چیست، گفت: به هر ترتیب مفاخر و بزرگان و نام‌آورانی داریم که باید پس از عمری تلاش و خدمت به شکل مناسبی تشییع شوند که از این خودروها قرار است به این منظور استفاده شود.

وی درباره اینکه آیا این امکان وجود دارد که افراد عادی نیز با هزینه بیشتر از این خودروهای لوکس استفاده کنند، گفت: ما در بهشت‌زهرا اجازه ایجاد فاصله طبقاتی را نمی‌دهیم و این امکان وجود ندارد.

خال در پاسخ به این سوال که یعنی هیچ رئیس شرکت خصوصی یا فرد متمولی نمی‌تواند از آن استفاده کند، گفت: نه، به هیچ عنوان نمی‌تواند.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1028360

وب گردی

وب گردی