مهارت آموزی در مدارس باید جدی گرفته شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با تاکید برتقویت فعالیت های مهارت محور در مدارس و دانشگاه گفت: مهارت آموزی و فرا گیری علوم کاربردی از موارد مهمی است که باید در مدارس ترویج داده و به آن توجه جدی شود.

به گزارش ایسکانیوز، احسان کامرانی رئیس دانشگاه آزاد استان هرمزگان که به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید در مدارس سما بندرعباس حضور یافته بود با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید، دانش آموزان را سرمایه های اصلی کشور خواند و گفت: سرمایه گذاری بر روی تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان باید با دقت و در چهارچوب استانداردهای اخلاقی و انقلابی انجام شود.

وی با یادآوری اینکه آموزگاران، مسئولان مدارس وظایف سنگینی به دوش دارند و باید جوری برنامه ریزی نمایند که بتوانند زمینه رشد و بالندگی دانش آموزان را فراهم آورند.

رئیس دانشگاه آزاد بندرعباس تاکید کرد استفاده از روش های نوین آموزشی، ایجاد نشاط و شادابی می تواند موفقیت دانش آموزان را به خوبی رقم بزند و موجب توسعه یافتگی کشور در آینده شود.

کامرانی درحاشیه این بازدید و دیدار با معلمان و مسئولان مدارس با بیان اینکه آموزش های تئوری به تنهایی نمی تواند کار ساز باشد اظهار کرد: فرا گیری آموزش های مهارتی در کنار آموزش های تئوری می تواند زمینه تولید علم و اشتغال زایی در جامعه را فراهم سازد.

وی نظارت دقیق بر امورات و حرکت در چهارچوب تعیین شده را خواستار شد و عنوان کرد: برنامه ریزی بر اساس سیاست های دانشگاه و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش باید با اجرا و نظارت دقیق صورت گیرد که این مهم یکی ازرسالت های مهم مدیران و کلیه کادر آموزشی و کارکنان مجموعه است.

وی در پایان گفت: امید است با همراهی و همدلی بتوانیم با تربیت نیروی انسانی توانمد و متعهد و مورد نیاز جامعه گام بلندی در راه اعتلای کشور برداریم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس در این بازدید از امکانات، فضای آموزشی، آزمایشگاه‌ها، کارگاه‌ها و دیگر بخش های مدارس سما بازدید کرد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1028364

وب گردی

وب گردی