لزوم پرداخت تمام هزینه‌های سرویس مدارس کودکان استثنایی توسط شهرداری

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران گفت: شهرداری باید پرداخت کامل هزینه‌های سرویس مدارس کودکان استثنایی در سال تحصیلی جدید را برعهده بگیرد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز،‌ مجید فراهانی رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران درباره هزینه سرویس مدارس کودکان استثنایی گفت: ارائه خدمات مستمر معلولان و دانش آموزان مدارس استثنایی به عنوان مسؤولیت اجتماعی شهرداری تهران و پیش بینی منابع برای ارائه سرویس رایگان در این زمینه بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: در بودجه سال ۹۸ شهرداری تهران که توأم با پیش بینی افزایش لازم در زمینه سرویس این مدارس بوده، عبارت ۵۰ درصد که مد نظر شورا نبود و در لایحه پیشنهادی شهرداری درج شده بود در هنگام اصلاح اطلاعات حذف نشده است.

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران درباره هزینه سرویس مدارس کودکان استثنایی ادامه داد: لازم است با توجه به اهمیت موضوع و لزوم ارائه خدمات رایگان به این عزیزان و جلوگیری از هرگونه وقفه در ارائه خدمات اعتبارات ردیف

«کمک به مدرسه کودکان استثنایی از طریق سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی» در سقف ۱۰۰ درصد هزینه سرویس مذکور تأمین و پرداخت شود.

فراهانی گفت: همچنین در صورت نیاز به افزایش برای پوشش صد درصدی هزینه‌های این خدمت پیش‌بینی اعتبار مورد نیاز در اصلاحیه بودجه مورد انتظار است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1028365

وب گردی

وب گردی