50 درصد هزینه ساخت ساختمان استاندارد برای دانشجویان مرکز خنداب تأمین شد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و واحد اراک به منظور آشنایی با روند فعالیت های آموزشی و بررسی مشکلات و توسعه رشته های کاربردی از مرکز دانشگاهی خنداب بازدید کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی اراک، حسین کلانتری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و واحد اراک به همراه رئیس دبیرخانه هیأت امنای استان و برخی از معاونان دانشگاه اراک به منظور آشنایی با روند فعالیت‌های آموزشی و بررسی مشکلات از این مرکز دانشگاهی بازدید کرد.

کلانتری در نشستی که با حضور عبدالرضا حاج علی بیگی فرماندارشهرستان خنداب، رحیم سلیمی شهردار و اعضای شورای شهر خنداب برگزار شد ضمن آگاهی از مشکلات این مرکز قول مساعد داد که گام‌های مثبتی در خصوص بررسی و رفع مشکلات موجود ،خرید و اختصاص ساختمان و توسعه رشته های کاربردی متناسب با نیاز شهرستان برداشته شود.

در ابتدای جلسه ابوالفضل بختیاری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز خنداب نیز گزارشی از وضیعت موجود و مشکلات مرکز ارائه کرد.

سرپرست دانشگاه آزاداسلامی واحد اراک هم باتشکر از اقدامات انجام شده گفت: با توجه به پیشینه تاریخی و جمعیت شهرستان و اینکه دانشگاه آزاد اسلامی تنها مرکز دانشگاهی این شهرستان است تمام مسئولان این مرکز دانشگاهی و مسئولان شهری باید تلاش کنند یک محیط آموزشی استاندارد و با نشاط برای دانشجویان راه اندازی کرده و موانع اجرایی را با کمک و همراهی یکدیگر مرتفع کنند.

وی با اشاره به اینکه بخشی از موانع اجرایی در دانشگاه آزاد اسلامی مربوط به مسائل خارج از سیستم است تصریح کرد: اگر خودمان را به جامعه و کسانی که قصد خدمت رسانی به آنان را داریم اثبات کنیم قطعاً در رفع موانع نیز موفق خواهیم بود .

کلانتری همچنین با استماع گزارش و قول های مساعد مسئولان شهر خنداب تأکید کرد: در صورتی که 50 درصد هزینه خرید ساختمان جدید از سوی مسئولان شهرتأمین شود50 درصد دیگر از سوی دانشگاه تأمین خواهد شد.

وی در ادامه از ساختمان دانشگاه آزاد اسلامی مرکز خنداب بازدید و قرار شد طبق توافق و مقررات دانشگاه نسبت به خرید ساختمان مذکور اقدامات لازم صورت گیرد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و واحد اراک همچنین همراه با رئیس دبیرخانه هیات امنای استان و معاونان دانشگاه آزاداسلامی اراک علاوه بر دیدار با محمد فاطمی امام جمعه شهر آستانه به منظور آگاهی از روند فعالیت های دانشگاه آزاداسلامی مرکز آستانه از این مرکز بازدید کردند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی در نشستی که با حضور شهردار و اعضاء شورای شهر آستانه برگزار شد ضمن آگاهی از مشکلات این مرکز قول مساعد داد که با همکاری شهرداری و اعضاء شورای شهر آستانه گام های مثبتی در خصوص رفع مشکلات موجود و توسعه دانشگاه برداشته شود.

وی با اشاره به اینکه بخشی از موانع اجرایی در دانشگاه آزاد اسلامی مربوط به مسائل خارج از سیستم است تصریح کرد: اگر خودمان را به جامعه و کسانی که قصد خدمت رسانی به آنان را داریم اثبات کنیم قطعاً در رفع موانع نیز موفق خواهیم بود.

وی در ادامه از سوله‌های دانشگاه آزاد اسلامی مرکز آستانه بازدید و قرار شد هرچه سریعتر تعمیرات لازم انجام و با توجه به توان نسبی منطقه به تولید و بهره برداری بیانجامد.

کلانتری در پایان همچنین از اردوی جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاداسلامی اراک در منطقه کزاز شهرستان شازند بازدید کرد.

وی درحاشیه این بازدید گفت: اردوهای جهادی در دوران کنونی برای نسل جوان بسیاری اثر بخش می باشد.از آنجا که جوانان مادوران دفاع مقدس را درک نکرده اند باید زمینه آشنایی انان را با فرهنگ جهاد، ایثار و مقاومت فراهم کنیم و اردوی جهادی یکی از این برنامه هاست.

انتهای پیام/

کد خبر: 1028367

وب گردی

وب گردی