افتتاح دبستان دوره دوم دخترانه سما در شهرستان دزفول

پس از افتتاح یک دبستان پسرانه سما در سال تحصیلی ۹۶-۹۷ که مورد استقبال شهروندان قرار گرفت، دانشگاه آزاد اسلامی دزفول پس از یک سال پیگیری، دبستان دوره دوم دخترانه سما را راه‌اندازی کرد.

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول، همزمان با افتتاح دبستان جدید سما دزفول، زنگ آغاز سال تحصیلی جدید این مدارس، توسط علی افروس سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول به صدا در آمد.

پس از افتتاح یک دبستان پسرانه سما در سال تحصیلی ۹۶-۹۷ که مورد استقبال شهروندان قرار گرفت، دانشگاه آزاد اسلامی دزفول پس از یک سال پیگیری، دبستان دوره دوم دخترانه سما را راه‌اندازی کرد.

در ادامه علی براتی رئیس مرکز فرهنگی و آموزشی سما دزفول روز دوشنبه در جریان افتتاح این واحد آموزشی گفت: پارسال یک دبستان پسرانه سما در دزفول افتتاح شد که با توجه به استقبال شهروندان از ثبت نام فرزندان خود در این مدرسه پیگیر اخذ مجوز برای راه اندازی یک مدرسه دیگر شدیم که این کار انجام و کادر و فضای آموزشی مورد نیاز آن آماده شد.
براتی اولویت دانشگاه سما زیرنظر دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول را توسعه مدارس با کیفیت دانست و افزود: استقبال مردم از ثبت نام دانش آموزان در این مدارس نشان از تحقق این هدف است.
وی خاطرنشان کرد: استقبال از مدارس سما در طول یک ماه اول ثبت نام بی‌سابقه بود، به‌طوری که ظرفیت مدارس سما تکمیل شد.

براتی اظهار داشت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته در نظر داریم برای سال آینده چهار مدرسه شامل سه هنرستان و شعبه دوم دبستان پسرانه سما را در دزفول راه اندازی کنیم.

براتی در ادامه با بیان اینکه ۳۰۰ نفر در دبستان دخترانه سما دزفول ثبت نام کردند، افزود: یکی از بهترین فضاهای نوساز و استاندار برای این دبستان دخترانه استفاده شده که برای تامین تجهیزات نیز بالغ بر سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما دزفول گفت: تلاش می شود سال آینده هنرستان تخصصی تربیت بدنی، کشاورزی و فنی حرفه ای توسط دانشگاه آزاد در دزفول دایر شود و از تجهیزات و آزمایشگاه ها و امکانات دانشگاه برای این مدارس استفاده شود.

وی افزود: برای هنرستان فنی و حرفه ای نیز رشته های کاربردی مانند طراحی دوخت و لباس را ارائه خواهیم کرد تا دانش آموزان پس از اخذ دیپلم به رونق تولید کمک کنند.

به گزارش روابط عمومی، این مراسم با حضور مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دزفول و معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش خوزستان برگزار شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1028400

وب گردی

وب گردی