آخرین وضعیت رسیدگی به ۵ مدرسه‌ای که مدرک جعلی برای دانش آموزان صادر می‌کردند

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: ستاد جعل در وزارت آموزش و پرورش تشکیل شده و به این مسائل اشراف کامل دارد به نوعی که در سال ۹۶ یک باند جعل مدارک در رباط کریم منهدم شد و ۱۲ هزار مدرک جعلی نیز منهدم شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، روز گذشته روابط عمومی وزارت بهداشت اعلام کرد: ۲۱۱ نفر از افراد در حال انتقال یا پذیرفته شده که با عناوین مختلف از جمله ارایه مدارک دیپلم متوسطه و پیش دانشگاهی جعلی، جعل مدارک ورود و خروج از کشور، جابجایی در ترتیب و ترتب پذیرش با همکاری حداقل پنج مدرسه و دبیرستان متخلف، یک آژانس مسافرتی متخلف، واسطه‌ها و متخلفان دیگری که با این افراد همراهی داشته اند، شناسایی شده و ضمن توقف روند پذیرش یا ادامه تحصیل آن ها، برای برخورد قانونی به دستگاه قضایی معرفی شده اند.

حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش ، درباره وضعیت رسیدگی به این ۵ مدرسه‌ای که مدرک جعلی برای دانش آموزان صادر می‌کرده اند اظهار کرد: باید گزارشی دقیق در این باره بگیریم و بررسی کنیم و تاکنون در جریان این مسئله نبوده ایم.

عبدالرضا فولادوند، مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران ،در این باره گفت: ستاد جعل در وزارت آموزش و پرورش تشکیل شده و به این مسائل اشراف کامل دارد به نوعی که در سال ۹۶ یک باند جعل مدارک در رباط کریم منهدم شد و ۱۲ هزار مدرک جعلی نیز منهدم شد.

فولادوند افزود: جعل مدرک یک امر طبیعی است و به آموزش و پرورش و مدارس هیچ ربطی ندارد بلکه مربوط به موسسات جعل کننده مدرک است.

میزان

انتهای پیام/

کد خبر: 1028411

وب گردی

وب گردی