مسیر تحولات فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی هموار شده است

رئیس حوزه ریاست معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مسیر تغییر و تحولات فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی هموار شده و نظرسنجی‌ها نشان می دهد که دانشگاه عملکرد موفقیت‌آمیزی در این راستا داشته است.

محمدرحیم بیرقی رئیس حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره لزوم توجه به موضوعات فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: طی 3 سال گذشته، رویکرد تحولی دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه مسائل فرهنگی آغاز شده که مورد تاکید مقام معظم رهبری و جامعه متدین کشور نیز قرار دارد.

وی افزود: در طول این مدت، فعالیت‌های فرهنگی خوبی انجام شده است که می‌توان به تدوین فعالانه سند راهبردی فرهنگی_دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی و تنظیم آیین نامه‌های مختلف در حوزه عفاف و حجاب مانند آیین نامه پوشش و شئون رفتاری اشاره کرد.

بیرقی ادامه داد: تمامی مسئولان فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی به دنبال رساندن این دانشگاه به دانشگاه تراز انقلاب اسلامی و مورد انتظار مقام معظم رهبری هستند و در این حوزه، به صورت جهادی و انقلابی عمل می‌کنند.

رئیس حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به برگزاری سومین نشست سراسری معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد به عنوان یکی از مهم ترین نشست‌های این دانشگاه، گفت: این نشست با هدف تبیین ماموریت‌های آینده معاونان فرهنگی و مرور مختصری بر فعالیت‌های دانشگاه طی 3 سال گذشته، برگزار شد که می توانیم آن را یکی از مهم ترین اقدامات و فعالیت‌های مدیریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه مسائل فرهنگی بدانیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مسیر تغییر و تحولات فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی هموار شده و نظرسنجی‌ها نشان می دهد که عملکرد موفقیت آمیزی در این راستا داشته است؛ باتوجه به این موضوع، از مسئولان واحدها انتظار داریم که به رشد تحولات فرهنگی سرعت ببخشند تا دانشگاه آزاد اسلامی، به یک مرکز علمی تراز انقلاب تبدیل شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1028445

وب گردی

وب گردی