فیلم‌های سینمایی روز در واحدهای دانشگاهی شهرستان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها اکران می‌‌‌‌‌‌‌‌شود

رئیس اجرایی و بازرگانی انجمن سینماگران جوان ایران جزئیات انعتقاد تفاهم‌نامه همکاری این انجمن با دانشگاه آزاد اسلامی را تشریح کرد.

نوید کوه‌‌بر رئیس اجرایی و بازرگانی انجمن سینماگران جوان ایران در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره جزئیات تفاهم‌نامه همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه، واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در شهرستان‌های فاقد سینما، فیلم های روز را به وسیله دستگاه‌های سینمای سیار اکران خواهند کرد.

وی افزود: به علت نبود سالن مناسب برای اکران فیلم در برخی شهرستان‌های کوچک؛ همچنین ظرفیت‌های گسترده دانشگاه آزاد اسلامی، تصمیم گرفتیم تفاهم‌نامه همکاری با این دانشگاه منعقد کنیم.

کوه‌‌بر ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی می تواند با برعهده گرفتن هزینه نمایش فیلم، فروش بلیت را انجام ندهد و فیلم را برای دانشجویان به صورت رایگان نمایش دهد یا اکران عمومی، همراه با فروش بلیت داشته باشد. از این طریق هم دانشجویان می توانند به راحتی بلیت تهیه کنند و هم مردم عادی از نعمت سینما برخوردار شوند.

رئیس اجرایی و بازرگانی انجمن سینماگران جوان ایران گفت: نمایش و اکران فیلم در دانشگاه، می تواند در راستای درآمدزایی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی اثر قابل توجهی داشته باشد. بر همین مبنا، مبلغ مشخصی را به واحدها برای نمایش فیلم اعلام می کنیم و هر واحد بر اساس امکاناتی که در اختیار دارد، مبلغ دیگری را به آن مبلغ اضافه می کند. از این طریق، قیمت فروش بلیت تعیین خواهد شد.

وی تاکید کرد: کیفیت صدا و تصویر دستگاه‌های سینماسیار از بسیاری سینماهای داخل شهر بهتر است و از لحاظ کیفیت هم مشکلی وجود ندارد.

کوه‌‌‌‌‌بر در پایان تصریح کرد: مهم ترین هدف ما از انعقاد تفاهم‌نامه با دانشگاه آزاد اسلامی، انجام کار فرهنگی خوب با نمایش فیلم‌های ارزشی و ایجاد عدالت فرهنگی در کشور است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1028459

وب گردی

وب گردی