سیستم دفاعی ساخت جوانان، دشمنان را از رویارویی با ایران می‌ترساند

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: فردی جرات ندارد ایران را تهدید کند؛ چراکه سیستم دفاعی قدرتمندی داریم که به دست دانشمندان برخاسته از دانشگاه شریف و دیگر دانشگاه‌های ما ساخته شده است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، حجت‌الاسلام مصطفی رستمی در مراسم استقبال از دانشجویان ورودی سال تحصیلی جدید دانشگاه صنعتی شریف اظهار کرد: خدا را شاکرم در مراسمی وزین و به‌یادماندنی حضور پیدا کرده‌ام. شما دانشجویان جدیدالورود در یکی از بهترین دانشگاه‌ها و چه‌بسا بهترین دانشگاه تحصیل خواهید کرد.

وی ادامه داد: قبولی در دانشگاه صنعتی شریف جای تبریک دارد و باید به خانواده‌های شما نیز تبریک گفت که فضا را برای شما مهیا کردند. پیامبر اکرم (ص) فرمودند رحمت خدا بر کسی که بداند از کجا آمده، در کجاست و به کجا رهسپار است که علم این امکان را فراهم می‌سازد.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تصریح کرد: همه ما تجربه توسل و استمدادطلبی از خداوند را داریم. برخی شکرگزار هستند؛ اما عده‌ای وقتی به ساحل آرامش می‌رسند، خدا را فراموش می‌کنند.

رستمی خاطرنشان کرد: شکرگزاری نعمت، نخستین توصیه‌ام به شما و البته خودم است. اگر خداوند به ما عنایت نکند، سقوط خواهیم کرد. امروز می‌بینیم دیگر فردی جرات ندارد ایران را تهدید کند؛ چراکه سیستم دفاعی قدرتمندی داریم که به دست دانشمندان برخاسته از دانشگاه شریف و دیگر دانشگاه‌های ما ساخته شده است.

وی افزود: لطف خداوند بی‌مرز و بی‌نهایت است؛ پس همچنان از خدا بخواهیم. دانشگاه شریف نه‌تنها از نظر علمی بهترین دانشجویان و استادان را دارد؛ بلکه از نظر اخلاقی و مذهبی جزو بهترین دانشگاه‌های ماست.

رستمی در پایان گفت: به خانواده‌ها مژده می‌دهم گاهی در مسجد دانشگاه شریف، دو نماز جماعت برگزار می‌شود؛ چون دانشجویان این دانشگاه نگاه ویژه‌ای به مذهب دارند. امیدوارم دانشجویان ترم اولی در عرصه‌های بالاتر نیز به توفیقی برسند که مایه افتخار خود، خانواده و کشورشان باشند.

حسین حسینی معاون فرهنگی دانشگاه صنعتی شریف نیز در در این مراسم اظهار کرد: امشب با حدود ۵۰۰ دانشجوی جدیدالورود دانشگاه صنعتی شریف عازم مشهد هستیم تا حرم مطهر امام رضا (ع) را زیارت کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1028487

وب گردی

وب گردی