مراسم معارفه و تکریم مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری واحد رودهن برگزار شد

مراسم معارفه و تکریم مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی رودهن برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد رودهن، آیین تکریم و معارفه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد شریفانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی، حجت الاسلام علیرضا رجالی مسئول نهاد نماینگی مقام رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، حسن شهرکی پور رئیس واحد رودهن، معاونان، مدیران، جمعی از اعضای هیأت علمی، کارکنان و نمایندگان تشکل های دانشجویی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین شریفانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی در این مراسم، دانشگاه را مظهر عالی تربیت نیروی علمی و متعهد دانست و گفت: تغییر و تحول در پست های مدیریتی امری بدیهی و موجب ارتقاء کارایی و ایجاد روحیه می شود و آنچه مهم است ایجاد فضای همدلی و همکاری در تمامی سطوح است.

وی افزود: اگر صمیمیت و همدلی در بین مدیران یک مجموعه باشد بدون شک با کمترین هزینه می توان بیشترین بهره را برد از این رو ضمن تشکر از زحمات بی دریغ حجت الاسلام سراج در طول ایام تصدی این پست از خداوند متعال برای حجت الاسلام حسینی نیز آرزوی توفیق در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری را دارم.

حجت‌الاسلام‌ شریفانی تأکید کرد: ما باید در این زمینه تمام تلاش خود را به کار ببندیم تا افرادی متخصص و متعهد در دانشگاه‌ها پرورش یابند و در آینده شاهد شکوفایی علم و فرهنگ ایران بیش از این باشیم.

در ادامه شهرکی پور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در هفته دفاع مقدس، حجت الاسلام والمسلمین سراج مسئول سابق نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در واحد رودهن را انسانی صالح و فردی خدوم دانست و گفت: عملکرد و تلاش‌های وی در حوزه فرهنگی، اخلاقی و اعتقادی در قشرهای مختلف دانشگاهیان بی‌شک در تاریخ دانشگاه رودهن ثبت خواهد شد.

شهرکی پور یکی از اهداف مهم نهاد را نقش پناهگاه بودن برای اقشار مختلف دانشگاهیان دانست که همه همکاران، اساتید و دانشجویان باید به نوعی از این حمایت های معنوی برخوردار باشند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن تصریح کرد: در حال حاضر شاهد وجود هجمه‌های فراوان تبلیغاتی از سوی دشمن به سمت جوانان هستیم و لازم است تا با کار و تلاش فراوان بتوانیم روحیه آرمان‌خواهی را در دانشجویان و جوانان تقویت کنیم تا دانشگاه و جامعه ای سالم و قدرتمند داشته باشیم.

وی افزود: جا دارد از زحمات بی شائبه، خستگی ناپذیر، جهادگرانه و البته دلسوزانه حجت الاسلام والمسلمین سراج تقدیر و تشکر کنم و امیدوارم در هر سنگری که افتخار خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دارند، مؤید باشند.

شهرکی پور اظهار داشت: همچنین امیدوارم با وجود حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی روزهای خوبی را در تحقق اهداف و تحول فرهنگی دانشگاه در تراز انقلاب اسلامی رقم بزنیم و در کنار ایجاد یک فضای علمی و آموزشی پرتوان، فضایی سالم و مفید در بحث فرهنگی و اجتماعی و اعتقادی در دانشگاه رودهن داشته باشیم.

حجت‌الاسلام‌ سراج مسئول سابق نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در واحد رودهن در این مراسم ضمن تشکر و قدردانی از تمامی مدیران و مسئولان گفت: معتقدم هرکجا موفقیت و رشدی به وجود آمده، حاصل روحیه انقلابی و همکاری اعضای آن مجموعه بوده است.

حجت‌الاسلام‌ حسینی مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن همچنین در این نشست حضور در رودهن و خدمت در دانشگاه آزاد اسلامی این شهر را افتخاری بزرگ دانست و گفت: امیدوارم با کسب تجربیات ارزنده از برادر بزرگوارم حجت الاسلام سراج، همکاری هیأت رئیسه دانشگاه و کارکنان و همفکری اعضای هیأت علمی در راستای منویات مقام معظم رهبری قدم برداشته با ایجاد یک فضای سالم، مناسب و رو به رشد، شاهد اعتلای ارزش های ناب انسانی و آمیزه های دینی در بین جوانان عزیز کشورمان باشیم.

گفتنی است در این مراسم از زحمات حجت الاسلام والمسلمین محمد ابراهیم سراج در دوران مسئولیت ایشان در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن تقدیر و حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی به عنوان مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن معرفی شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1028490

وب گردی

وب گردی