مرتبه عضو هیات علمی واحد تبریز به استادی ارتقا یافت

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ارتقای مرتبه علمی بهرام میرشکاری عضو هیات علمی گروه آموزشی کشاورزی را به استادی ابلاغ کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد تبریز، دکتر محمد مهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ارتقای مرتبه علمی بهرام میرشکاری عضو هیأت علمی گروه آموزشی کشاورزی را به استادی ابلاغ کرد.

در حکم میرشکاری آمده است: با توجه به پیشنهاد کمیته منتخب واحد در خصوص ارتقای مرتبه جنابعالی به استادی موضوع در یک صد و سی و هفتمین نشست هیات ممیزه دانشگاه مطرح و مورد موافقت قرار گرفت.
طهرانچی در این حکم ابراز امیدواری کرده است که وی در مرتبه جدید نیز با تائیدات خداوند تبارک و تعالی منشا خدمات بهتر و ارزشمندتری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دانشجویان عزیز بوده و در توسعه علم و دانش گام‌های موثرتری بردارد.
میرشکاری دارای مدرک دکترای تخصصی اکولوژی کشاورزی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات تهران است و تألیف و ترجمه 10 جلد کتاب، چاپ بیش از 320 مقاله در مجلات معتبر علمی داخل و خارج کشور، ارائه بیش از 200 مقاله در همایش ها و کنفرانس های ملی و بین المللی، اجرای 23 طرح پژوهشی و راهنمایی و مشاوره بیش از 150 پایان نامه و رساله کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی را در کارنامه علمی خود دارد.
وی تاکنون، موفق به کسب عناوین استاد نمونه دانشگاه آزاد اسلامی در سال 1387، پژوهشگر نمونه واحد تبریز و استان در سال های مختلف، برگزیده پنجمین جشنواره فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی در سال 1396 شده است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1028495

وب گردی

وب گردی