بسیج اساتید از ارزشهای انقلابی صیانت و حمایت می کند

رئیس مرکز بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی بابیان اینکه بسیج اساتید از ارزشهای انقلاب صیانت و حمایت می کند، بر استقلال کانون های بسیج اساتید به لحاظ محتوایی، فرآیندی، رفتاری و تشکیلاتی تاکید کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، محمود هاشمی رئیس مرکز بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم تودیع و معارفه مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، شهدای جهاد علمی و شهدای مظلوم حرم را گرامیداشت و گفت: امروز رسالت بسیج اساتید سنگین است که با تاسی از شهدا و حضرت امام (ره) باید خط شکن باشیم.

وی با بیان اینکه اگر قرار باشد برای همه مسائل، نائب امام زمان (عج) به صحنه بیایند عملا ما به رسالت خود عمل نکرده ایم، افزود: به عنوان مثال در بحث دفاع مقدس یک تهاجم ساختار یافته علیه ارزش‌های دفاع مقدس بصورت خفیف آغاز شد که در ایام دفاع مقدس شدت گرفت و آن حذف نام مبارک شهدا از معابر و اماکن بود.

وی ادامه داد: در این مورد ما تنها در گوشه و کنار فقط یک سر وصدا کردیم و تا مقام معظم رهبری مستقیم ورود نکنند ما در هیچ موردی جدی نمی شویم درحالیکه ما باید یک مطالبه گری عمومی داشته باشیم و از طریق دستگاههای مسئول و ذیربط و دستگاه قضایی اعلام جرم علیه عاملین این رفتار باشیم و آنرا جدی بگیریم.

رئیس مرکز بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی بابیان اینکه تبیین ابعاد بارز شخصیت رزمندگان و شهدا از حداقل رسالت های اساتید بسیج است، اظهار داشت: ما داعیه دار و پرچم دار این تفکر باشیم و لااقل در کلاس های درس به بیان خاطرات شهدا و ویژگی های آنان بپرازیم.

هاشمی با اشاره به اینکه کار تشکیلاتی دارای نظم و هم آوایی است، گفت: آهنگی که ازبالا دمیده می شود باید تا پایین ساری و جاری باشد.

وی تاکید کرد: یکی از مباحثی که بصورت جدی پیگیرهستیم اجرای بیانیه گام دوم انقلاب است که در همین خصوص دبیرخانه کاربردی گام دوم انقلاب در دانشگاه شکل گرفته تا پتانسیل و شرایط موجود را برای اساتید تشریح کرده و برای آینده برنامه ریزی نمائیم.

هاشمی خواستار اجرای بخشنامه حجاب و عفاف شد و گفت: این واجب شرعی دغدغه مقام معظم رهبری است که باید در کلیه استانها اجرایی و عملیاتی شود.

وی بر برخورد با انحرافات و تقویت جریانات انقلابی در دانشگاه تاکید کردو افزود: معتقدم دردانشگاه باید جریان های انقلابی و نهادهای انقلابی قوت گرفته و هر کس درخدمت انقلاب ونظام باشد مورد حمایت قرار بگیرد.

رئیس مرکز بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی بر صیانت و حمایت از ارزشهای انقلابی تاکید کرد و خواستار استقلال کانون های بسیج اساتید به لحاظ محتوایی، فرآیندی، رفتاری و تشکیلاتی شد و گفت: اساتید بین رفتارهای انقلابی و رفتارهای گروهی وجناحی و باندی دچار تعارض نشوند چرا که بسیج فقط در خدمت انقلاب و نظام است.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو تصریح کرد: اگر مجلس انقلابی روی کارآمد تحقق دولت انقلابی سریع تر انجام می شود.

هاشمی ادامه داد: مقام معظم رهبری شاخص هایی برای نماینده انقلابی بیان نموده اند از این رو نه دانشگاه آزاد اسلامی و نه بسیج اساتید از هیچ جریان یا باندی در انتخابات حمایت نمی کند اما برای تبیین شاخص های نماینده انقلابی و بصیرت افزایی تمام تلاش خود را بکار می بندد.

در این مراسم طاهری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، حجت الاسلام مهدوی نسب نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ازاد اسلامی خراسان رضوی، اعضای بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و اعضای شورای بسیج حضور داشتند.

در پایان این جلسه از حجت الاسلام حسین احمری مسئول سابق کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی مشهد تقدیر شد و حجت الاسلام مصطفی رجایی پور به عنوان مسئول جدید کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی معرفی شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1028511

وب گردی

وب گردی