داوری بیش از  3 هزار اثر از 22 رشته پژوهشی، ادبی وهنری با موضوعات قرآن وعترت

دبیر شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز از پایان داوری بیش از 3 هزار اثر از 22 رشته پژوهشی، ادبی وهنری و تولید نرم افزار با موضوعات قرآن وعترت در واحد کرج خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از کرج، بیش از 3 هزار اثر قرآنی در سه بخش پژوهشی ادبی، هنری و در رده های اساتید، کارکنان و دانشجویان از واحدهای دانشگاهی سراسر کشور به دبیرخانه برگزاری بیست و چهارمین دوره جشنواره هنر و ادبیات دینی و پژوهشی قرآن و عترت ارسال شد.

سیده مه لقا هاشمی دبیرکانون قرآن و عترت البرز با اعلام این خبر افزود: در پی انتخاب دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج به عنوان میزبان بیست و چهارمین جشنواره هنر و ادبیات دینی و پژوهشی قرآن و عترت، دبیرخانه این جشنواره در واحد کرج تشکیل شده و شروع به کار نمود.

وی ادامه داد: آثار ارسالی از سراسر کشور به همت مسئولین قرآنی و دبیران شورای قرآن وعترت استان ها جمع آوری و به واحد کرج ارسال شد که پس از مراحل تفکیک و طبقه بندی آثار توسط معاونت فرهنگی و دانشجویی (کانون قرآن وعترت ) داوری آثار از اوایل مرداد ماه با همکاری22 نفر از اساتید خبره و با تجربه آغاز شد.

دبیر کانون قرآن و عترت واحد کرج در خصوص انتخاب داوران گفت: این داوران متخصص با تایید معاونت دانشجویی و فرهنگی (حوزه فعا لیت های قرآن وعترت) از دانشکده های الهیات، ادبیات، فنی، معاونت پژوهشی و روابط عمومی دانشگاه و نیز از میان اساتید انجمن خوشنویسان وحوزه هنری استان البرز انتخاب شدند که مسئولیت هیأت داوران را نیز معاونت آموزشی واحد کرج برعهده داشت.

هاشمی در خصوص روند داوری گفت: با حضور هیات داوران، معاون آموزش و معاون فرهنگی و دانشجویی واحد کرج، جلسه‌ای به منظور نظارت، دقت و نحوه امتیاز دهی به آثار و ارائه فهرست و شاخص های داوری تشکیل شد و طی آن پس از توضیحات لازم در خصوص روند داوری و شاخص های آن بر داوری عادلانه و ارائه به موقع نمرات تاکید شد.

وی در پایان گفت: داوری آثار پس از طی مراحل مختلف به پایان رسید و آثار انتخابی از سوی هیأت های داوری اعلام شد که در مراسم اختتامیه که در آبان ماه امسال برگزار خواهد شد مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

کد خبر: 1028534

وب گردی

وب گردی