دانشجویان باید یادگاران صدیقی برای شهدا و ایثارگران باشند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیک‌شهر گفت:دانشجویان باید یادگاران صدیقی برای شهدا و ایثارگران باشند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، نشست صمیمی هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیکشهر با دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه و غبار روبی مزار شهدا بهمناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد؛در این نشست مسعود رئیسی رئیس واحدنیکشهر،حجت الاسلام لطفیان سرگزی امام جمعه شهرستان، مسؤل دفتر فرهنگ و معاونان دانشگاه حضور داشتند.

مسعود رئیسی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس با تأکید بر تکریم خانواده شهدا و ایثارگر گفت: اجر خانواده شهدا و ایثارگر کمتر از اجر شهدا و ایثارگران نیست.

وی با تاکید بر حضور فعال دانشجویان در صحنههای حساس انقلاب اسلامی اضافه کرد:دانشجویان باید یادگاران صدیقی برای شهدا و ایثارگران باشند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیکشهر با قدردانی از دانشجویان شاهد و ایثارگر، رفع مشکلات آموزشی و مالی دانشجویان شاهد و ایثارگر را یکی از اولویتهای کاری خود دانست.

در این نشست،حجت الاسلام لطفیان سرگزی امام جمعه شهرستان نیک شهر و مسؤل دفتر فرهنگ دانشگاه نیز با بیان رشادت ها و از خود گذشتگی شهدا و رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس از فرزندان شاهد و ایثارگر به عنوان کسانی که می توانند الگوی مقاومت برای نسل جوان بعد از دوران دفاع مقدس باشند یاد کرد و از دانشجویان شاهد و ایثارگر خواستار ادامه راه شهدا و ایثارگران شد.

در ادامه، دانشجو فرشید بلیده به نمایندگی از دانشجویان شاهد و ایثارگر به بیان مشکلات سایر دانشجویان و دانشجویان شاهد و ایثارگر پرداخت و خواستار رفع مشکلات و موانع از مسئولان دانشگاه شد.

در پایان این نشست، حاضرین در جلسه به همراه اعضای هیئت رئیسه و کارکنان واحد با حضور در مزار شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس دانشگاه با نثار گل و عطر افشانی با گلاب و ذکر فاتحه یاد شهدا را گرامی داشتند و با آرمانهای شهدا و امام شهدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1028537

وب گردی

وب گردی